| BombaVaru a întrebat:

Salut! Ce sanse am sa ajung fotbalist profesionist, nivel de liga 1 sau chiar mai departe? Am 16 ani, undeva la 2000 ore jucate dar am fost profesionist la 2 jocuri video (esports), ceea ce am observat ca ma avantajeaza foarte mult. Continui sa ma antrenez foarte mult

Răspuns Câştigător
| Simpatic a răspuns:

Sanse sunt de reusita dar trebuie sa fii constient ca la fel de bine poti sa nu ajungi unde vrei!
faptul ca esti bun ca si gamer nu are nicio relevanta fata de fotbalul real sau de sportul profesionist in general!
Este ca si cum as spune eu, sunt amator la box, dar fiindca sunt foarte bun la jocurile din seria Tekken sau Mortal Kombat, pot sa intru in ring cu profesionisti si sa-i spulber...este vis si copilarie ca crezi asta!
Este sansa ta si visul tau sa devii profesionist la fotbal, lupta pentru asta si vezi daca ajungi sau nu!
Am cazurile mele de cunoscuti fotbalisti, am copilarit cu mai multi baieti care erau jucatori de fotbal amator, unii dintre ei au ajuns in liga 1 dupa care au ajuns la cluburi din strainatate ligile 2 sau 3, in orice caz la fel de bine platite ca liga 1 romaneasca!
Altii nu au ajuns nimic in fotbal desi erau mai talentati decat cei care au ajuns sa fie profesionisti, de aici am tras concluzia ca este greu sa ajungi sus in fotbal, si nu tine doar de talent cat si de norocul pe care-l ai, sa fii vazut de cine trebuie si cand trebuie, fara sa ai usi deschise in viata, degeaba esti cel mai bun!
Pot aplica teoria "norocului" aproape la orice sport, si in general in orice domeniu care necesita talent, pricepere si ambitie fie ca vorbim de cinematografie, pictura, muzica, literatura, in final ajung sus nu doar cei mai buni ci si cei mai norocosiwinking

| BombaVaru explică (pentru Simpatic):

Salut, mersi de sfaturi, faptul ca sunt gamer profesionist T1 m-a facut sa am o mentalitate foarte puternica si sa vad totul altfel in fotbal? de asta spun
Mersi de incurajare!

| Simpatic a răspuns (pentru BombaVaru):