|

Salut,din 1 ma voi duce la sala de forta,si dupa multe cautari pe internet despre programe de sala, am ajuns la concluzia ca un program bun ar fi asa:
1 zi: Biceps cu spate
A 2-a zi: Triceps cu piept
A 3-a zi: Picioare si abdomen... vreau sa va intreb daca ar fi bun acest program...sau daca trebuie sa schimb ceva, cumva la program..mentionez ca pot merge 3 zile pe saptamana.

7 răspunsuri:
| a răspuns:

Pai si umeri, trapez, antebrat?

| a răspuns:

In rest e bine.

| a răspuns:

Atunci cand doresti sa mergi la o sala de forta este bine sa consulti un specialist, care te va indruma in functie de corpul, varsta si sanatatea ta.

| a răspuns:

Program prost conceput.
Ziua1 : Spate
Ziua2 : Piept
Ziua3 : Picioare
Ziua4 : Brate
Ziua5 : Umeri+Cardio
3 zile pe saptamana nu ai ce sa faci la sala, mai ales daca vrei sa iti dezvolti masa musculara, cum vor toti tinerii.

| a răspuns:

Ziua 1: Piept+ Abdomen
Ziua 2: Spate
Ziua 3: PAUZA
Ziua 4: Biceps+ Triceps
Ziua 5: Picioare( sunt incluse si gambele)
Ziua 6: Umeri+ Trapez
Ziua 7: PAUZA
Si apoi o iei de la capat

| a răspuns:

Picioare nu faci deloc?

| a răspuns:

Mai bine 1 zi fă biceps cu piept 2 triceps spate și a 3 picioare și abdomen!