|

Salut TPU! Am o intrebare: In ce consta skandenbergul? Adica eu ma antrenez 5 zile pe saptamana de 2 luni si nu reusesc sa il pun pe un prieten care a facut sport pentru a slabi timp de 7 luni. El a facut aceleasi exercitii ca mine: flotari (in mai multe forme), abdomene, flexii. Si nu stiu de ce nu il pot pune. Skandenbergul consta in forta sau depinde de pozitia bratului? Si inca ceva, forta exercitata vine din biceps sau din incheietura?

Va rog sa rapsundeti cat mai repede si cat mai serios! Multumesc!

8 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

De ce nu te antrenezi la skandeberg 2-3 zile pe saptamana? Adica te duci la un club de skandenberg si tragi 30-40 de minute/brat.

Dupa primul antrenament adevarat de skadnenberg o sa te doara mainile o saptamana, in special tendoanele.

Tu cum tragi? Pe interior? Ii ataci degetele? Ii sucesti incheietura? Tragi cotul spre tine (sau o miscare in L) ca sa activezi muschii spatelui?

| explică (pentru Cosmin86):

Da, incerc sa ii "atac" degetele, dar imediat dupa ce am inceput nu reusesc decat sa rezist atunci cand impinge, adica nu il pot pune, pot doar sa rezist, iar dupa aceea incepe sa ma doara incheietura. Din cauza asta am crezut ca poate trebuie sa ai incheietura mai "tare".
Si involuntar imi mai fortez si incordez si piciorul, dar nu stiu de ce.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru anonim_4396):

Ai vreun meci filmat? sunt curios cum trageti. Probabil trageti gresit amandoi

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
Răspuns utilizator avertizat
| a răspuns (pentru ConstantindelaClejani):

Nationalele sunt prin aprilie, ai timp sa inveti sa tragi pana atunci.

Sfaturile sunt:

1. Inveti pozitiile periculoase si cum sa le eviti. Am vazut destui care si-au rupt mana.
2. Inveti toate tehnicile si iti alegi UNA. Si o antrenezi 80% doar pe aia si doar pe aia o folosesti.
3. Sa faci si antrenamente in strap, acolo e foarte diferit, nu mai poti sa ataci degetele, incheietura nu mai conteaza (se leaga sub incheietura).

Mie imi place mai mult in strap, asa ca la concurs eu desprind priza la start cat de rapid pot.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
7 răspunsuri:
| a răspuns:

Uite cum se trage hook:
https://www.youtube.com/watch?v=gRK9jFJyhqU

Si top-roll:
https://www.youtube.com/watch?v=JG89EeUe_k8

La al doilea clip la 0:22, cum avea Calin toate venele umflate pe antebrat, dar nu mai putea iesi din pozitia aia.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Conteaza foarte mult tehnica, nu prea te ajuta flotarile, abdomenele etc. Este foarte important antebratul, dar nici ceilalti muschi nu sunt de neglijat. Sunt destule videoclipuri pe Youtube care te invata, dar cred ca cel mai bine este sa mergi la un club de skandenberg, asa cum ti-a recomandat si Cosmin86.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
Răspuns utilizator avertizat