| AlexrAul456 a întrebat:

Câte serii și repetări sa fac la fiecare grupa musculara la sala pentru masa musculara cât și pentru forță?
P. S Am mai făcut sala înainte, nu sunt începător!

Răspuns Câştigător
| Cortex a răspuns: