| Matteo1234 a întrebat:


Vin si eu cu o intrebare legata de "sala".
Eu sunt Ectomorf, am 17 ani si 61 de kg, vreau sa va intreb cam ce suplimente as putea lua ca ectomorf, adica care chiar sa ma ajute sa lucrez mai bine si sa ma dezvolt mai bine muscular, mersi!

Răspuns Câştigător
| DomnulKat a răspuns:

Iti vor descompune ficatul? Esti doar un copil mic si firav care aiureaza si el pe aici? Ai macar cea mai mica treaba cu culturismul? Nu, nu sunt un incepator daca asta vei raspunde practic de 6 ani culturism si k1 si sunt super sanatos.

3 răspunsuri:
| Sociopatul a răspuns:

Lasa suplimentele, si incearca sa iti faci un obicei alimentar cu mai multe proteine. Iti dau un sfat, mananca multe oua, piept de pui, legume si peste... vei avea rezultate! Bafta! Cat despre suplimente nu stiu ce sa iti zic, daca iei prea multe iti vor descompune ficatul.

| Sociopatul a răspuns (pentru DomnulKat):

Https://www.youtube.com/watch?v=HSKhNhJ6G80 vezi aici, daca nici tipul asta nu stie.

| Cosmin86 a răspuns (pentru Sociopatul):

Si tipul ala zice ca sunt ok pentru ficat....sau tu nu ai ascultat pana la capat ce zice?

| DomnulKat a răspuns (pentru Sociopatul):

Iti vor descompune ficatul? Esti doar un copil mic si firav care aiureaza si el pe aici? Ai macar cea mai mica treaba cu culturismul? Nu, nu sunt un incepator daca asta vei raspunde practic de 6 ani culturism si k1 si sunt super sanatos.