| cargodrive a întrebat:


Am achizitionat prin intermediul companiei Orange un telefon marca Samsung, un Samsung S6 Edge mai exact, acum aprox. 3 luni.
Am fost foarte multumit de telefon, pana acum doua saptamani, cand, pur si simplu nu a mai vrut sa incarce. Dupa mai multe incercari de a il incarca, acum incarca, dar foarte greu, de cele mai multe ori cand introduc incarcatorul, face un sunet si se face ecranul negru, dupa care nu mai incarca.Cand il deblochez imi apare interfata de la Samsung Oculus VR.Am incercat sa fac setup-ul la VR, ma gandeam ca asta poate rezolva problema.Am incercat si sa opresc aplicatia din functia Apps din setari.Am cautat online dar nu am gasit nici o rezolvare.
Vreau sa precizez ca nu am descarcat decat aplicatii oficiale de pe Play Store, precum Snapchat, Instagram.Nu am facut nimic "dubios" cu el.
Daca a mai intampinat cineva problema, as fi foarte recunoscator pentru ajutor.

2 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

Nu te îngrijora atâta timp cât este în garanție.
Daca bănuiești că problema este din setări poti merge cu telefonul de la magazinul de la care l-ai luat -poate că vânzătorul are mai multa cunoștință în a umbla prin setările acestui aparat.
Dar dacă nu este din setări, atunci mergi cu el la service. Poate că este din pricina bateriei sau vreunei piese care trebuiesc schimbate.

| cargodrive explică (pentru anonimg):

Asta voi si face, ma voi duce cu el inapoi, pentru ca am garantie.Dar speram sa nu fie nevoie sa ma complic cu ei, de aceea am intrebat, poate cineva totusi are o solutie.
Multumesc pentru raspuns, o zi buna.