| Iordacheionelmarian a întrebat:

Bună TPU, Cum pot înregistra emisiuni TV de pe cablu TV cu Allview
android TV sau cu Samsung SMART TV QLED fără laptop în 2023? Pe internet scrie ca dvr-urile sunt învechite, televizorul nu are buton/funcția de înregistrare, ca să știți posturile de pe cablu TV sunt criptate. Dau FUNDĂ

5 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Pentru ce vrei tu ai nevoie de o placa de captura video, recomand una de calitate precum cele Elgato insa costa in jur de 900-1000 lei, iar cele profi mult mai mult.
Poti gasi si variante mai ieftine de 1000 de lei, gen chinezariile de 100-200 de lei!
Te anunt ca tv-urile sunt capabile sa inregistreze pe hdd extern sau stick usb doar ca nu salveaza asa cum vrei tu in format mp4 sau mkv de exemplu deci nu le poti pune pe un alt device si sa le vezi!

| Iordacheionelmarian explică (pentru Simpatic):

Cum sa fie Allview android tv sau Samsung smart tv QLED capabile sa inregistreze pe hdd extern sau stick usb că nu are buton de înregistrare (CERC) și pe net nu este nici un tutorial cum pot sa înregistrez emisiuni tv cu ele, știu și eu că unele televizoare sunt capabile sa inregistreze pe hdd extern sau stick usb, dar astea nu cred că sunt capabile să înregistreze emisiuni tv (adică cu funcțiile lor de înregistrare), iar plăcile de captura video cred că nu funcționează fără laptop sau computer! (Așa mi-a zis cineva)

| Iordacheionelmarian explică (pentru Simpatic):

În plus aici 》 https://www.google.com/......ps?/search 《 scrie că nu poate înregistra ceva criptat

| Simpatic a răspuns (pentru Iordacheionelmarian):

Eu folosesc LG e adevarat si nu am android tv ci webOS
Nu stiu exact cum e la acest android tv
Da, pentru placa de captura ai nevoie de un PC/laptop

| Iordacheionelmarian explică (pentru Simpatic):