| rlr09 a întrebat:

Care antivirus este mai bun dintre: Avast, Eset, Kaspesky, AVG, Bitdefender, Avira si Norton?

Răspuns Câştigător
| MarYan00 a răspuns:

Man depinde de PC-ul tau

daca e mai slabut merge avast!
daca e bun merge kaspersky!

eu am avut luna trecuta kaspersky
si acum avasthappy

incearca-le si vezi care-si face treaba mai bine la tine smug

25 răspunsuri:
| unknownn a răspuns:

Depinde de resursele PC-ului tau.
In orice caz iti zic: FERESTE-TE DE AVAST!

| MarYan00 a răspuns (pentru unknownn):

De ce ma? ce ti-a facut tie avastu?laughingrolling on the floor impartaseste-ne si noua k suntem curiosi

| unknownn a răspuns (pentru MarYan00):

Pfoai,cate probleme n-am avut cu avastu...eu sunt programator de meserie, deci iti dai seama, cum scriam niste linii de cod care nu-i convinea lui, pac facea ca porcu la taiere.

| MarYan00 a răspuns (pentru unknownn):

Aaa
pe bune...pe el nu-l interseaza astatongue...doar sa aiba acolo antivirus folositor happy

| unknownn a răspuns (pentru MarYan00):

Da dar e cam naspa,cand vrei sa compilezi o aplicatie sa sara in sus ca are o linie de cod la fel ca a trojanului.
+ multe alte chestii,daca ai ceva virusat, pe care-l folosesti(mi s-a intamplat de multe ori, chit ca virusii erau inofensivi), o sa-ti sara tot timpul in sus, ba chiar o sa ti-l stearga fara sa te intrebe.

| Tucică a răspuns:

Eset NOD32 cel mai bun.

| ÐÿÅ a răspuns:

Eu folosesc Norton si imi merge foarte bine! love struck

| IonutAxi a răspuns:

Stii cum e cel mai bun aici? De exemplu eu daca am avast zic ca avast e bun, daca am eset, eset e bun. Nu stiu care sa zic ca e mai bun( eu nu folosesc deloc ) mai intreaba si pe altii care au antivirus si iti vor zice ce antivirus au si cum functioneaza. Succes

| MarYan00 a răspuns (pentru IonutAxi):

Da ai dreptatelaughing)...fiecare zice din experienta ...de ex toata lumea stie ca nod sau avg e varza happy

| imaqtpie a răspuns (pentru MarYan00):