| RealKing01 a întrebat:

Cum rezolv si eu cu netul in Windows 10?
Imi apare jos in colt broadband connection si pot doar sa creez o retea dar degeaba o creez ca tot nu-mi merge netul. Sa-mi cumpar un cablu de internet, ar merge? Asta ar fi singura solutie cred

13 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Suna la furnizorul tau de internet, sa te ajute telefonic sau sa trimita un specialist.

| AndreiNegru a răspuns (pentru Bula):

Bula cred ca are netul taiat. si vrea net ca s-a mearga pe windows 10.

| Bula a răspuns (pentru AndreiNegru):

Eu cred ca confunda telefonul cu calculatorul si ca Win10 este "atotstiutor", functioneaza prin... simpatie. big grin

| sierra1 a răspuns:

"Sa mi cumpar un cablu de internet, ar merge?"

nu mi-e clar dacă ai vreun abonament la internet sau nu

| sierra1 a răspuns:

Deci cum e? intrebi și nu reacționezi

| Wr3nch a răspuns:

Sa ne lamurim. Tu vrei sa folosesti Wi-Fi sau net prin cablu?

| RealKing01 explică (pentru Wr3nch):

Am Windows 10 si pot sa folosesc doar net prin cablu adica cablu utp, wifi nu merge pe Lenovo Legion y530

| Wr3nch a răspuns (pentru RealKing01):

WiFi ar merge daca ai instala driverele necesare. Le poti descarca pe telefon si dupa le copiezi cu cablu USB.
https://pcsupport.lenovo.com/....../component
https://pcsupport.lenovo.com/......s/DS503750
Il descarci, il instalezi si dai un restart.
Scoate-l si cel de LAN. Cand incerci sa faci conexiunea pe fir iti trebuie si datele de login din contractul cu Digi, altfel nu merge. Si sa fie PPOE.

| JicaContra a răspuns:

Cum iti vine internetul in casa?!?
ai router?!?
... ai... INTERNET?!?

ce intelegi prin "cumpar un cablu de internet"? adica un abonament, un fir de la calculator pana la router?
etc.

da MULT MAI MULTE DETALII daca vrei ajutor

| AndreiNegru a răspuns (pentru JicaContra):

Cred ca isi bate joc asta de noi cred ca are netul taiat laughing ca nu la platit luna asta.

| JicaContra a răspuns (pentru AndreiNegru):

Da rolling on the floor

| cfrtobias a răspuns:

Tu ai RDS cumva?

| AndreiNegru a răspuns:

S-ar putea sa te ajute.
1. folosesti cablu sau wifi? ai netul platit.
2. poti suna pe aia de la RDS de la furnizorul tau de internet.
3. daca iti apare pe ecran dar tu te poti conecta nu? daca da dar daca iti apare pe browser ceva de la RDS e clar ca nu ai net. adica abonament!
astea 3 te raspunsuri te poate ajuta pe tine.