|

Salut, am nevoie de un monitor de gaming doar ca nu ma prea pricep, am nevoie de un monitor sa se simta ca am mai mult de 60 fps daca ma intelegeti, 144hz sau ceva insa nu stiu care e cel mai potrivit. funda!

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

In primul rand, ochiul uman percepe doar pana la 60 de fps-uri.
Tu daca ai un joc care iti merge constant cu 1000 de fps-uri si un alt joc care va merge cu 60 de fps-uri, nu vei face diferenta decat daca scrie cate fps-uri sunt (logic).
Monitoarele de gaming daca au rata de improspatare mai mare ( s-a ajuns pana la 300 si ceva de hz parca) nu vei mai pierde anumite aspecte din imagine si pixelii se vor schimba mai repede. O sa fie o fluiditate mai mare.
Cauta pe internet ce inseamna fiecare aspect ca sa stii ce sa alegi.
Si ai nevoie si de o placa video ca sa duca imagine buna.
Daca placa video nu duce, poti sa iei si 10 monitoare, e degeaba.
Atentie, cu cat rezolutia este mai mare la un joc, cu atat placa video forteaza mai mult.
Daca iti iei un monitor cat un perete si il dai la rezolutia maxima, s-ar putea sa crape placa (in sensul in care nu rezista).
Succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

240hz. Cauta la BenQ pe site

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poti sa te uiti la BenQ, fac monitoare destul de bune

https://www.emag.ro/search/pc-periferice-software/benq+144/d

Cateva observatii la ce au zis oamenii de mai sus

1) Ochiul uman percepe 24-30 FPS, dar interpolarea dintre cadre la mai multe FPS-uri da o senzatia mai buna de continuitate. De-aia vei vedea mai clar lucuri la 60, 90, 120, 144 fps.

2) Creierul uman functioneaza mult mai rapid. Pentru castile VR ai nevoie de minim 90 fps ca sa nu vomiti, pentru ca asta e frecventa minima de reimprospatare a informatiei intre creier si urechea interna.

3) Creierul uman functioneaza si predictiv, de-aia te ajuta mai multe fps-uri. pentru ca in vreme ce tu misti mouse-ul creierul tau isi face o anumita asteptare despre ce trebuie sa vada pe ecran, iar jocul trebuie sa reactioneze suficient de rapid, altfel apare o deconectare intre actiunea ta si efectul de pe ecran, perceputa drept intarziere. chiar daca nu exista practic intarziere. Miscarile voluntare au nevoie de 10 fps. Miscarile involuntare de mult mai mult. Vezi diferenta intre jucatorii de ping-pong care joaca la reflex unde mingea se misca mai repede decat poti gandi si reactiona.

4) Frecventa ecranului are tendinta de a fi fixata intre anumite limite. Pe vremuri, cand se foloseau tuburi catodice frecventa era suficient de mare si rata de improspatare era variabila.
Acum ai sanse majore sa prinzi panel-uri care fac schimbare doar intre anumite viteze. de genul... 144, 120, 90, 60, 30. Deci in anumite cazuri, daca ai un joc care merge la mai mult de 60 fps, va avea 60 real pe un panel normal, iar cand va cadea la 59 vei avea 30. De-aia se simt uneori caderile foarte brusc.

Deci in concluzie, asa cum au zis si oamenii mai sus, iti trebuie o placa video serioasa pentru frecvente mari la rezolutii mari... 1070, 1080. Altfel pierzi timpul si banii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Https://:///......DCGYNMBBM/
Se poate sa ai maxim 60 fps.
https://:///......DR0ML7BBM/
Frecventa la monitor depinde de placa video. Tb sa aiba DP sau HDMI am inteles.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează