|

Salut! Am si eu o problema cu un Samsung J5. I-am dat resetare, si din telefon, revenire la setarile din fabrica, dar si cu wipe data factory reset. Problema eca imi cere contul de gmail si parola pe care le-am folosit inainte de resetare si deci bag informatiile corecte imi zice ceva de genul "Trebuie sa introduci un email care a fost sincronizat anterior pe acest telefon". Pe laptop merge sa ma conectez la cont, dar pe telefon nu ma lasa sa trec de pasul ala. Stie cineva vreo rezolvare? Multumesc.

9 Raportează Evaluează
9 răspunsuri:
| a răspuns:

Cauta pe Youtube. Sunt n vide-ouri care iti explica pas cu pas by-pass la asta. Ai nevoie de un calculator la indemana. De ce sa dai banii la service?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RaduMihaiRadu):

Am incercat tot... inclusiv resoftare

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru shade45):

De ce nu ma asculti. Trebuie sa ii faci un by-pass si o sa mearga. Uita.te pe yt

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RaduMihaiRadu):

Am facut! Tot imi cere contul si desi il stiu nu ma lasa. Aia cu Samsung sidesync nu merge, nu imi apare nimic. Nici aia cu internetul oprit

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Gandeste-te la primul cont de gmail introdus atunci cand ai bootat pentru prima data telefonul. Ai grija cum scrii parola & email-ul.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Strepix):

Nu merge... asta nu inteleg. A fost un singur cont de gmail conectat pe telefonul asta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru shade45):

Intra in Recovery Mode si selecteaza
wipe data / factory reset
wipe cache partition
reboot.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Strepix):

Am zis ca am facut si asta...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut am aceeași problemă, trebuie să duci telefonul în service!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează