| MentoSan a întrebat:

Am si eu o problema la mail de 2 zile imi cere sa imi verific identitatea( id si parola au fost bagate corect cand au fost bagate) si ma pune sa trimit un cod de verificare pe telefon...eu nu mai am numarul de telefon care este bagat acolo si alte optiuni nu ma lasa sa bag. Toate conturile facute inclusiv cel de pe TPU sunt pe adresa asta. Ce as putea face in situatia asta? Multumesc anticipat!

2 răspunsuri:
| dany29ism a răspuns:

Salut, incearca sa le trimiti un mail / ticket celor de la "compania" unde ai mail-ul, si incearca sa le explici ce s-a intamplat. dar il limba engleza. eu de multe ori am patit faza asta si am rezolvat-o in cel punti o zi sau cel mult o 3 luni pentru recuperarea email-ului cu toate mail-urile care erau. Bafta.

| MentoSan explică (pentru dany29ism):

Asta caut de 2 ore, unde sa le trimit un mesaj, mail orice si nu gasesc happy aiurea.