| ScortSyndicate90 a întrebat:

fratii mei happy, am un laptop inca in garantie care are 3 sau 4 ani garantie nu mai stiu ca o are extinsa si parca mai are 1 an sau 2! Ce voiam sa intreb, daca fac eu cu mana mea upgrade la ram pierd garantia? Sau garantia se pierde la orice dispozitiv fie ca e pc consola sau tel doar daca schimbi placa de baza placa video sau processor gen componente mai importante? Eu daca upgradez cu mana mea ram-ul si unitatea de stocate adica ii mai pun un ssd sau hdd sshd sau inlocuiesc unitatea de stocare curenta pierd garantia? Sau nu? Intr-adevar se pierde doar daca schimbi componente mai importante mentionate mai sus gen placa de baza placa video sau procesor? Va rog mult am nevoie de ajutor! Multumesc anticipat!

6 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

In termenul de garantie, orice interventie intr-un aparat trebuie sa fiefacuta de un service acreditat de producator.
Manoperele si eventualele modificari de configuratie trebuie sa fieconsemnate in certificatul de garantie!
In caz contrar, aparatul isi pierde garantia.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Depinde cum e garantia. Daca e pe componente s ar putea sa nu pierzi, daca e pe tot sistemul si la laptop in general asa e, pierzi garantia si daca desfaci un surub

| doctorandus a răspuns:

Nu se poate da un raspuns universal: unele laptopuri sunt construite special pentru a schimba foarte usor hard discul, la altele e chestia de intrat adanc cu surubelnita in ele, de ex. la MacBook-uri mai noi am inteles ca nici macar nu se poate schimba SSD-ul decat la service autorizat.

| NLS a răspuns:

Din câte știu eu, e cum a zis Bula când e vorba de un laptop.
Daca îl desfaci tu, pierzi garanția deoarece nu are garanție pe componente, precum un PC, ci per ansamblu.

Daca vrei Upgrade, vorbește cu vânzătorul.
Daca e vorba de pcgarage sau de un magazin local, ei sunt autorizați sa facă astfel de modificări.

| ScortSyndicate90 explică (pentru NLS):

Emag! Deci trebuie sa duc pc ul la ei ca ei sa imi faca upgrade-ul pentru inceput?

| NLS a răspuns (pentru ScortSyndicate90):

Scrie le un mail (departamentul tehnic, relații cu clienții, etc) și explica le ca dorești un upgrade în timpul garanției.
Fie trimit la producător, fie rezolva ei.