| Paulandrei177 a întrebat:

Buna! Acum aproximativ doua luni am facut o schimbare de abonament, mentionez ca sunt pe Vodafone. Dupa cateva zile am observat ca datele mobile nu mai functionau corespunzator, aveam trafic de date undeva la 7-8 Mps. Am sunat in callcenter au incercat ei sa verifice ceva pe acolo dar totul parea in regula, au dat ceva reset a fost sesizabil mai okay. Doar ca dupa aceast reset al lor, nu mai puteam primi apeluri. Cine ma apela primea ca raspuns "numar de telefon invalid" sau "numarul de telefon format nu este alocat". Am sunat din nou la ei in callcenter, unde mi s-a spus ca ar fi o problema cu VoLTE. Au spus ca rezolva imediat, dar nu s-a rezolvat si de asemenea acum nu mai puteam folosi nici internetul in timpul apelurilor. In continuare puteam apela dar nu puteam primi apeluri. Am sunat din nou, am rezolvat pentru aproximativ doua saptamani. Si am inceput din nou sa am acceasi problema. Nu mai puteam primi apeluri si nici folosi datele mobile in timpul apelurilor. Dupa nenumarate apeluri mi s-a spus sa merg intr-un magazin fizic si sa reactivez cartela, deoarece aveam un esim. Am mers in magazin, nu se activa numarul de telefon nici pe esim nici pe sim fizic. Am incercat o cartela cu un alt numar de telefon si functiona perfect. Deci e exclus sa fie ceva cu telefonul. Am stat doua ore in magazin si mi s-a spus ca ei au incercat totul, mi au dat un nou QR code sa incerc din nou sa activez telefonul acasa dupa ce m au deconectat de la retea pentru aprox o ora, am incercat acasa din nou, si cu cartela fizica noua si cu noul esim. Am aceeasi problema in continuare, insa acum am doar date mobile. Nu mai poti primi nici apeluri si nici efectua apeluri. Mentionez ca pana a merge in magazin puteam folosi datele mobile si efectua apeluri dar nu puteam primi. Ma putei ajuta va rog cu un sfat? Ce as mai putea incerca pentru ca deja este insuportabil ce se intampla, ma plimba fie in magazin fie sa sun din nou in callcenter. De asemenea ce pot face ca sa pot fi compensata pentru aceasta situatie pentru ca de doua luni eu nu mai pot folosi serviciile corespunzator. Multumesc!

2 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Mi s-a intamplat o singura data sa nu fac update-urile lunare la telefon, tot cu Vodafonul sunt si eu si nu mai puteam suna sau primi apeluri.
A trebuit imediat sa fac update-urile telefonului si ca prin minune au revenit toate serviciile.

De atunci m-am invatat minte si nu mai aman nici macar 1 zi sa fac update-uri atunci cand telefonul imi spune sa le fac, ca sa nu ami am probleme.

| Paulandrei177 explică (pentru Violleta2022):

Telefonul este la zi cu toate update-urile. Problema in sine nu e de la telefon, pentru ca am incercat sa folosesc numarul in alt telefon si este aceeasi problema.