| Tolbas_Andreea_Adina_1991_qobl a întrebat:

Am si eu o problema cu j5 2017. Mi-a intrat înghețata la difuzor si acum are sunetul răgușit si se cam blochează tastele si touch-ul. Nu stiu ce sa-i fac. E luat la abonament. Dacă imi iau altul la liber, cei de la Orange vor vedea ca nu mai folosesc telefonul cu codul ala pe care l-au introdus ei in pc?

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Difuzorul probabil trebuie schimbat, restul curatat.
Operatiunea nu este prea complicata, nici scumpa (pana la 100 lei).

Duci telefonul in garantie la Orange si le intrebi unde se fac reparatiile de service AUTORIZATE in localitatea ta, iar acolo iti vor spune si cat costa exact curatarea.
Daca faci reparatia la ei, nu vei pierde garantia, va fi valabila in continuare, dar manopera trebuie sa le platesti si trebuie sa fie trecuta si in certificatul de garantie (sa se vada cine- si de ce a desfacut telefonul).

| xerxes1 a răspuns:

Ii doare undeva pe cei de la Orange ce telefon folosesti.
Tu trebuie sa platesti abonamentul, altceva nu-i intereseaza.

| OrangeHelper a răspuns:

Salut!
Iti recomandam sa trimiti telefonul in service pentru verificari. Te asteptam in cel mai apropriat magazin Orange, impreuna cu certificatul de garantie si factura de achizitie. Mai multe detalii gasesti aici https://www.orange.ro/help/cum-trimit-un-telefon-n-service-148
O zi buna,
Orange Helper

| varsanofie a răspuns:

Salut, daca spui că este luat la abonament, ar trebui să ai asigurare. Te poți duce la ei să îi întrebi ce poți face cu el în starea în care este, având garanția de la produs. În majoritatea cazurilor există operatori drăguți, dornici să ajute.