| Emm189 a întrebat:

Buna. Eu folosesc Vodafone, azi dimineata am reincarcat unei persoane 5 euro insa nici eu nici persoana respectiva nu am primit confirmarea reincarcarii. Am presupus ca am gresit eu numarul (desi nu a fost asa), am sunat la asistenta si au spus ca nu a fost reincarcat niciun credit pe acel numar. Am reincarcat din nou 5 euro insa iarasi aceeasi problema. Numarul a fost corect de ambele dati, nu asta a fost problema. Mesajele nu au venit nici pana acum desi am incarcat acum mai bine de 2 ore. Cand incerc sa reincarc imi apare "Ai reincarcat suma de 10 euro". Am incercat sa ii contactez pe cei de la Vodafone iarasi si prin asistenta chat si telefon, insa nu raspund. A mai patit cineva asta si are vreo idee de cum as putea rezolva?

2 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

Problemele seroase care nu pot fi rezolvate cu operatorul, trebuiesc merse cu ele la o reprezentanță a companiei. În cazul de față cu ambele telefoane dar și cu chitanța, cu codul respectiv.

| literallythesamebruh a răspuns:

Ai sunat la *123# ca să vezi dacă creditul este pe cartelă? Ce telefon are persoana respectivă? Există o posibilitate ca memoria mesajelor din telefon să fie plină, și de aceea să nu fi primit confirmarea.