| JohnJames a întrebat:

Mi-am dat telefonul la garanție, iar astăzi este a 15a zi. Din câte am înțeles dacă perioada depășește 15 zile calendaristice pot să cer să îmi trimită un telefon nou (același model) sau să îmi returneze banii înapoi. Telefonul l-am luat de la Flanco. Deci dacă totul e așa cum se spune și până luni (mai aștept weekendul acesta) nu mi-l trimite înapoi, unde trebuie să vorbesc să cer banii înapoi? Cum se procedează? Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

Legea nr.449/2003 (actualizata), art 11, puntul 4 si art.23-sanctiuni:

(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului"

b) nerespectarea prevederilor art. 9, 11 şi 19, cu amendă de la 5.000 lei la 25.000 lei.

Daca ai comandat produsul de pe site-ul Flanco, reclamatiile privind produsul achizitionat se pot face cu aplicatia pe care o gasesti la punctul 11.2. -Garantii din link-ul :https://www.flanco.ro/termeni-si-conditii

4 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Te duci la Flanco si iti ceri banii.

| CuriousStuff a răspuns:

O luna, nu 15 zile. Daca intr-o luna nu ti-l returneaza ai dreptul sa ceri un telefon nou acelasi model. Daca ai probleme dupa o luna poti sa mergi la OPC.

| JohnJames explică:

Deci, concret, le trimit luni mail si le spun ca vreau banii inapoi pentru ca au incalcat perioada de 15 zile, nu?

| alessia5158 a răspuns (pentru JohnJames):

Daca l-ai cumparat direct din magazin, du-te la magazinul respectiv. Daca l-ai cumparat comandand de pe site-ul lor, foloseste aplicatia din link-ul pe care ti l-am dat sau contacteaza-i telefonic.