|

Salut. Mi-am luat un Samsung de la Altex si peste aprox 1 luna mi-a scapat pe ecran. Am garantie la el. Daca il duc in service am inteles ca se anuleaza garantia. Se poate sa repar ecranul fara sa pierd garantia? Multumesc anticipat

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Daca "ai inteles" ca se anuleaza, si il duci acum, si se anuleaza, sau il repari, si-l duci si "se anuleaza" mai tarziu pentru ca se detecteaza ca a fost instalat alt ecran, cu ce te avantajeaza? Du-l la garantie in primul rand, mai ales ca ai, si ca poti face asta si ai putea "iesi mai ieftin". Apoi vezi ce se poate face; sau poti incerca montarea la un service (preferabil autorizat, sa-ti dea factura/chitanta/garantie in caz ca ceva iese gresit).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ai scris la timpul prezent si apoi ai vorbit la viitor din trecut.
Ca sa iti raspund la intrebare raspunsul este NU, oricum pierzi garantia pentru ca se poate observa de catre un specialist asa ca ai doua variante 1 montezi in regie proprie la un service GSM un nou display si este posibil ca daca vreodata ai probleme la garantie cu orice altceva decat displayul aia sa nu se prinda sau 2 il duci in serviceul agreat de altex sa il repare dar cu siguranta va costa mai mult, in schimb habar nu am dar exista o mica probabilitate sa ai garantie in continuare, trebuie intrebat mai degraba la altex despre acest lucru ca sa stii una si buna.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Mihai,schimba displayul la un service la care te îndrumă cei de la Altex (sau il dai lor să-l trimită în service oricum îl plătești) dar nu pierzi garanția, dacă îl schimbi la alt service pierzi garanția pentru că elementele de siguranță vor fi distruse. Eu am pățit la fel și nu am pierdut garanția pentru că l-am dat lor și ei l-au trimis în service, l-au reparat și garanția mia rămas intactă.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează