|

Salut tovarasi, care este cea mai convenabila cartela pre-pay pentru internet?

10 Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

Tovarase,ceasca prepay e cea mai buna oferta da stai ca nu exista mobile atunci, eu am si Orange si Vodafone

Orange =au oferte mai bune si ieftine, semnal cam prost
Vodafone =semnal mai bun ca Orange, net bun

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Tovarase cred ca ma bag la Orange daca e cum zici la preturi bate Vodafone, inteleg pe baieti de sus ca rds este king dar vreau sa platesc la trei luni folosesc net ocazional.telecom sunt buni de ceva?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

De cartele pre-play nu am auzit. De pre-pay, da. In primul rind e de vazut care retea are semnalul cel mai bun in zona ta. Pe de alta parte, abonamentele de la Digi bat pre-pay-ul la orice ora - daca se intampla sa ai si semnal ok in zonele prin care ai treaba de obicei, desigur.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru GabiDumitrescu):

Sunt in buc.si vreau sa reincarc cam la trei luni, iar net sa folosesc ocazional, deci care cartela pre pay este mai convenabila pentru internet?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salutare, iti zic din propria experienta ca niciuna. Daca vrei neaparat o cartela, uita te la ce oferte au Vodafone - Orange - telekom (in functie si de telefonul tau, daca suporta 4g sau nu).
Dar recomandarea mea (ceea ce am facut si eu ) ca depind foarte mult de net, mi-am facut un abonament la digi (am prins pe 3 luni gratuite) de 25 de lei.
In abonament ai internet 4g (50 GB ) + 10 gb 3G + nelimitat minute nationale si internationale pe fix. (suna ca o reclama laughing, nu lucrez la digi sau ceva, dar sunt de vreo 3 ani la ei si sunt multumit ).
Mai ieftin de 25 de lei pe luna nu gasesti oferta, crede-ma am cautat si eu. Unii zic ca au probleme cu semnalul in anumite zone, s-au mai extins si sincer eu nu am mai avut probleme.
Pentru 25 de lei pe luna, eu zic ca merita.
Stiu ca probabil o sa fie incomod pentru tine pentru ca trebuie platit luna de luna, dar sincer eu am cautat o luna la toti si niciunul nu a avut oferte bune, asta e cel mai ieftin si cel mai multe beneficii (nu am vrut sa ma complic cu abonamente la vremea aia, dar acum sincer nici nu mai conteaza).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Evolution):

Sustin intru totul ce ai zis tu mai sus, cu mentiunea ca mai recent au bagat 80 GB in loc de aia 60 mentionati de tine...winking

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Probabil ai dreptate. Problema principala la abonamentul de telefonie este semnalul in anumite locuri, in rest ca pret / calitate este relativ ok. (Nu te poti astepta la performante de viteze si etc.).
P.S: De 1 an am bagat in zona mea (Brasov) tv + net (fibra) si cam in fiecare luna pica pentru un timp, nu prea sunt foarte buni in asta.
Oricum sincer eu nu recomand firma decat in telefonie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Evolution):

Depinde mult si ce infrastructura au avut inainte/ce specialisti sunt in zona respectiva. Eu am avut o retea de cartier foarte bine pusa la punct cu vreo 15 ani in urma, dupa ei a venit o firma elvetiana care a preluat reteaua (AirBites), si RDS a cumparat de la ei. Netul merge ireprosabil.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Ca raport pret - calitate serviciile sunt ok. Ideea este ca sunt mai multe minusuri, am avut nevoie de suport tehnic am stat o ora efectiv in apel sa imi astept randul si am renuntat dupa am sunat peste cateva ore si debia atunci a raspuns cineva. Am folosit aplicatia digi oriunde cand am fost plecat in Germania si a picat cateva ore cand am avut nevoie cea mai mare de ea s-a.m.d.
Sunt minusuri si plusuri, viteza la internet pe mobil este una destul de mica chiar daca e 4g. La alte companii (Vodafone - telekom ) este foarte mare, se poate numi 4g (nu am cel mai praf telefon, am un s8+ ). Am asteptat sa vina sa imi instaleze tv-ul si internetul in casa vreo 2 saptamani (dupa 10 telefoane de urgentare), altii au asteptat si o luna. Acuma depinde si de zona si de volumul lor de munca.
Eu am UPC acasa (in jud. Vrancea) si in 7 ani de cand este racordat la ei, nu stiu daca a picat odata pe an cel mult, echipa azi sun si peste cateva ore sau a doua zi vin sa rezolve problema. Dar pretul este mai mare si avantaje mai putine.
Eu sunt de parere cam cat platesti, cam atat ai. Nu te poti astepta la servicii premium. Ceea ce este si normal.
Dar pentru un student ca mine imi fac treaba. Pe viitor ma gandesc serios sa trec pe Orange pentru mai multe avantaje in zona Brasov si ceva aplicatii care le ofera (semnalul sta cel mai bine aici ).
Ma rog depinde si ce device-uri ai, cum sunt trase cablurile prin casa, infrastructura ceea ce ai zis tu.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Evolution):

Sa iti dau un pont cu suportul - nu iti bate capul sa suni! Foloseste sistemul de ticketing de pe site. Prin ala m-au rezolvat foarte repede de fiecare data. Eventual ma sunau ei la nici 10 minute dupa ce completam formularul. P.S. Intru totul de acord legat de viteza netului pe mobil. Pe de alta parte, e super suficienta pentru utilizare normala, ca doar nu o sa faci streaming 4K de pe telefon...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează