| MunteanCalin a întrebat:

Acuma 2 ani in data de 18.11.11 mi-am facut un abonament la Orange. Mi s-a terminat perioada contractuala cu ei. Am crezut ca dupa ce trece 2 ani mi se termina abonamentul. Am vazut ca luna trecut mi s-a bagat din nou optiunea si mi-a venit de plata. Am fost la ei si mi s-a spus ca intr-adevar s-a terminat contractul si ca trebuie sa sun la 411. Am sunat la acest numar si nu stiu ce obiune sa aleg. Orice imi spune robotul tot la online ajung. La ce optiune trebuie sa intru sa vorbesc cu un angajat Orange?

Răspuns Câştigător
| stlucian a răspuns:

Apelati Serviciul Relatii cu Clientii Abonament– Orange la numarul 411
Apasati succesiv, insa numai dupa schimbarea meniului vocal, urmatoarele taste: 1 – 2- 1 – 0 iar apoi daca esti intrebat: 1 ca sa participi la sondaje sau 2 ca sa nu participi, si astepti. Spor!

Dar ATENTIE, incepand cu cel de-al treilea apel si numai in cazul in care clientul ia legatura cu un operator uman, serviciul se taxeaza cu 0.55 EUR pe apel fara TVA sau 0, 6545 euro/apel cu TVA inclus.
:-bd

Read more: http://pchelp.ro.im/tag/legatura-operator-orange/#ixzz2mOY5Zr4g

1 răspuns:
| darrio2007 a răspuns:

Urmeaza indicatiile robotului.Mai intra si in altele.La un moment dat va spune si pentru consultant.Nu mai stiu exact care.Cand spune pentru consultant trebuie sa apesi pe 0. Te tine mult in telefon.