| aleee07 a întrebat:

As vrea sa citesc o cartea frumoasa. Imi plac cele de dragoste, dar nu neaparat. Daca stiti o carte care chiar v-a placut, care a fost aceea? Funda. :*

Răspuns Câştigător
| Katherineeeeee a răspuns:

Nu plange sub clar de luna de Heather Davis (romantic-sci-fi)
The Vampire Diaries(cele 4 volume - schi-fi, romantic drama )

16 răspunsuri:
| Scherimuvi a răspuns:

Da imi plac cartile lui Jules Verne
Dar cea ma frumoasa a fost 20.000 de leghe sub mari, insula misterioasa 1 si 2 asat cred ca e cea mai frumoasa si ocolul pamantului in 80 de zile eu pe astea ti le recomand

| andreeei a răspuns:

Enigma Otiliei/ Cel mai iubit dintre pamanteni

| omide a răspuns:

Eragon de Cristopher Paolini.

| MirunaC a răspuns:

Eu zic sa citesti Anna Karenina.Este o carte de dragoste tulburatoare.Si totusi nu ma pot opri la una singura deoarece adevarate capodopere sunt si Elevul Dima dintr-a 7-a de Drumes, Enigma Otiliei de George Calinescu care m-a fascinat cu adevarat.Si eu sunt o mare fana a cartilor frumoase de dragoste, romantice dar nu siropoase care sa arate si fateta reala a unei iubiri, uneori interzise sau imposibile. Cele de mai sus sunt unele dintre cartile mele preferate.

| Katherineeeeee a răspuns:

Mersi de fuunda :X

| biencushh a răspuns:

Nu plange sub clar de luna - Heather Davis;
Luna plina - Kelley Armstrong;
Casa Noptii - Kristin Cast;
Amurg - Stephenie Meyer;
Jurnalele Vampirilor - L. J. Smith.

| rozYy a răspuns:

Doamna cu camelii Alexandre Dumas fiul sau Invitatie la vals Mihail Drumes

| Kid_4219 a răspuns:

Daca nu ai citit-o, iti recomand din tot sufletul "Invitatie la vals". Este foarte frumoasa. O carte pe care merita sa o citesti! Dar mai sunt si "Pe aripile vantului", "Lorelei" sau "Maitrey".

| aleee07 explică (pentru Kid_4219):

Am citit-o.Chiar si Lorelei.Multumesc raspunsul tau fost cel mai bun, m-ai ajutat

| princesSheart a răspuns: