| PisSsicutTtzza a întrebat:

Am si eu o intrebare ...cum se saruta, ca nu prea stiu. Cum se face?

18 răspunsuri:
| Azµre a răspuns:

Ești prea mică dacă pui astfel de întrebări, așa că nu te mai gândi cum să săruți că nu îți voi spune.

| PisSsicutTtzza explică (pentru Azµre):

Am 15 ani nu 9.....totusi mss laughing

| Felys a răspuns:

Cate filme sunt la televizor cu asta, chiar nu ai vazut ca aia isi lipesc gurile unul de altul, daca nu stii insemna ca nu e cazul sa o faci, asteapta sa cresti

| Voidwithin a răspuns:

Te lasi purtat de val si totul o sa mearga de la sine.

| Keith a răspuns:

Totul vine de la sine, lasa-l pe el sa te ghideze daca tu nu stii, nu iti trebuie un manual de instructiuni.Bafta!

| irrumator30 a răspuns:

Cati ani ai?

In primul rand sarutul ar trebui inceput de baiat. Acesta e ceva firesc si natural, placut.

exista mai multi pasi, dar care vin asa pe neobservate:
1. Sunteti imbratisati, buzele vastre se apropie;
2. Inchizi ochii;
3. Buzele se ating usor;
4. Sarutul devine mai intens si mai apasat, si intra in joc limbuta.

Mult succes!

| Manuellllaa a răspuns:

Totul vine de la sine, nu trebuie sa ai o carte gen"kamasutra"intelegi?
Deci fara emotii!

| PisSsicutTtzza explică (pentru Manuellllaa):

Eu sunt o fire ff timida happy

| Trojandll a răspuns (pentru PisSsicutTtzza):

Chiar as vrea sa iti raspund dar nu stiu cum sa iti explic...SORRY,si sa gasesti vreun raspuns care sa iti fie de folos

| supradozadenebunie5 a răspuns (pentru PisSsicutTtzza):

Cu toti avem emotii la primul sarut, nu exista inca o regula sau o tehnica pentru sarut, trebuie doar sa te lasi purtata de val si o sa vezi ca te vei descurca pana la urma numeni nu s-a nascut invatat

| Manuellllaa a răspuns (pentru PisSsicutTtzza):

Asa eram si eu draga mea.
Ziceammm vaai daca nu stiu si ma fac de ras?
Dar totul a venit de la sine, cand iti apropii buzele tale de ale lui, uite am sa-ti arat un video.

http://www.youtube.com/watch?v=tCITaAyJR9Y