| Anonim89395 a întrebat:

Bună dimineața! Inca sunt eleva in clasa a 7a dar imi este frica pentru viitorul meu. M-am gandit sa ma fac fie IT-st fie inginer robotic. Sunt visele mele. La ce liceu ar trebui sa ma duc? Mate-info ar fi cea mai buna opțiune, insa nu sunt chiar olimpică la matematica pentru a ma incadra la un asa profil. Am note de 8/9/10 la matematica (domnul profesor este foarte exigent, foarte putini din scoala au luat vreodata 10 la dânsul) cu toate acestea nu sunt foarte sigura pe mine. La informatica sunt destul de buna, am 10 pe linie si culegeri peste culegeri, sunt abia la limbajul c++. Fiind nesigura pe mine la matematica, as putea merge la științe ale naturii si sa nu imi fie asa de greu la facultate? La biologie si chimie am doar 10 pe linie, ce-i drept chimia de a 7a e usoara. Si mai am o intrebare: Cam la ce facultate as putea merge pentru a deveni un IT-st bun? Mulțumesc!

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Ti am mai raspuns si la cealalta intrebare despre ce posibilitati de facultati ai si despre facptul ca profilul mate-info de liceu e cea mai inteleapta alegere si te va ajuta cel mai mult.

PS. "sunt abia la limbajul c++" sa nu traiesti cu impresia ca a fi un programator bun trebuie sa cunosti toate limbajele. Dimpotriva. Trebuie sa stii programare si sa fii bun in 1-2 limbaje. Pentru un programator bun limbajul e doar o unealta pe care inveti repede sa o folosesti cu ajutorul documentatiei. Sa nu ai impresia ca daca nu inveti vreun limbaj anume nu stii programare.

| Anonim89395 explică (pentru suntserios):

Mulțumesc pentru răspuns!

| DaniTIRB a răspuns: