| IonelaSelar a întrebat:

Bună. Ma numesc Ionela am 14 ani și sunt eleva în clasa 8. As vrea sa știu de ce o fata de la mine din clasa e asa de diferita. Pe ea o cheamă Nicoleta și sunt colega cu ea de pe clasa 1 pana în prezent. Ea e o fata firavă, plânge mereu din lucruri mici la școală de când sunt colega aproape terminam clasa 8 și ea nu are nici o prietena sau prieteni la scoala. Mereu de mica sta închisă în ea și nu vorbește cu nimeni, parca când ma uit la ea mereu plânge asa mi se pare. Și da, ea nu vorbește absolut de loc parca e mută. Pe lângă asta fetele din clasa au prieten, toate fetele vorbesc de băieți și când o întreb dacă ii place de careva spune mereu ca ea nu vrea sa fie bătaia de joc a niciunui băiat la vastra ei.Eu credeam ca are ceva de e asa diferita, mereu sta singura, parcă visează. Se uita în gol câteodată. Am chemat-o sa stea cu mine dar nu vrea. Și nici nu vorbește tare și eu nu aud nimic ca trebuie sa ma apropii de ea ca să aud. Am încercat sa o trag cu mine dar nu vrea, nu zice nimic. Am zis ca e ultimul an și ea tot asa a rămas. Ca o colega am o presimțire rea, nu știu ce se va face la liceu dacă e în halul asta. Mi-e milă. Sa ma duc cu ea ar fi o idee buna dar nu depinde de mine ci de notele mele. În fine. Și câteodată ma întreb dacă ea are gânduri sinucigașe ca o vad asa de muta și de retrasă. Am văzut ca nu mai suporta în clasa pe fetele care vorbesc de băieți și chestii adică ce rău în asta. Pana la urma suntem fete despre ce altceva sa vorbim? Mereu o întrebam dacă o deranjam și spune ca nu o deranjează. Am întrebat-o de ce e timida dar nu vorbește. Zice ca asa e ea. Și mereu poarta brățări cu cruci si își face cruce când trece pe lângă biserica. Adică e ciudată rău. Voi ce credeți?

Răspuns Câştigător
| VoidEternal a răspuns:

E dragut din partea ta ca iti faci griji pentru colega ta.