anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU, am o problema și aș vrea să mă ajutați cu un sfat cei care treceți sau ați trecut prin ceea ce trec eu ..Deci am 20 de ani, sunt studentă și am o problemă cu jocurile de noroc.De când am făcut 18 ani îmi petrec foarte mult timp prin cazinouri și am ajuns sa pierd sume mari de bani,mi-am pierdut chiar și salariul,am făcut datorii și nu am de unde sa le plătesc, m-am distrus efectiv..mereu după ce pierd jur că o să le las și când am bani tot nu mă pot abține și ajung din nou acolo,nu știu ce să mai fac,am ajuns sa cred că sunt dependentă.Daca azi am bani maine rămân zero și nu mă pot lăsa,de cand am inceput sa joc la aparate m-am schimbat și ca persoana,m-am îndepărtat de familie și de prieteni,sunt irascibilă și prefer sa fiu singuratică.Menționez ca am și membrii din familie care sunt dependenți de jocuri (tatăl meu și fratele meu)și cred că ar putea fi genetic. Deci nu mai pot trai așa,vreau sa le las și să îmi trăiesc viața normal, va rog sa îmi dați niste sfaturi cei care ați trecut prin asta și v-ați lăsat de ele.

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Dependenta de jocuri de noroc nu este genetica, nu se mosteneste si nici nu se transmite, este doar o alegere personala si o incapanare de care te legi fara sa gandesti.

Trebuie sa intelegi foarte serios ca este doar alegere personala si decizia este numai a ta, sa nu mai calci niciodata in cazinouri sau in salile de jocuri de noroc, ca sa iti revii si sa nu mai arunci banii.

| dullcat a răspuns:

Buna.Nu este nimic genetic aici, ci e o ecuatie in care sunt implicati factorii sociali din jur, vointa proprie, nevoile psihologice si asa mai departe. Daca esti studenta ai dreptul la sedinte de terapie gratis, foloseste-le.

| Ilovedinero a răspuns: