| Marya125 a întrebat:

Buna TPU, am o problema și aș vrea să mă ajutați cu un sfat cei care treceți sau ați trecut prin ceea ce trec eu ..Deci am 20 de ani, sunt studentă și am o problemă cu jocurile de noroc.De când am făcut 18 ani îmi petrec foarte mult timp prin cazinouri și am ajuns sa pierd sume mari de bani,mi-am pierdut chiar și salariul, am făcut datorii și nu am de unde sa le plătesc, m-am distrus efectiv..mereu după ce pierd jur că o să le las și când am bani tot nu mă pot abține și ajung din nou acolo,nu știu ce să mai fac,am ajuns sa cred că sunt dependentă.Daca azi am bani maine rămân zero și nu mă pot lăsa,de cand am inceput sa joc la aparate m-am schimbat și ca persoana,m-am îndepărtat de familie și de prieteni,sunt irascibilă și prefer sa fiu singuratică. Menționez ca am și membrii din familie care sunt dependenți de jocuri (tatăl meu și fratele meu)și cred că ar putea fi genetic. Deci nu mai pot trai așa, vreau sa le las și să îmi trăiesc viața normal, va rog sa îmi dați niste sfaturi cei care ați trecut prin asta și v-ați lăsat de ele.

3 răspunsuri:
| Itsmesoitsok a răspuns:

Bun. Deci tu stii care e problema si stii si care e soluția. Întrebarea e: de ce nu vrei sa le lași?! Doamne, de parca te obliga cineva sa intrii intr-un cazinou sau aplicatie. Doar lasa-te, fii asumata si gata! De asemenea, poti incerca sa stai printre persoane care nu fac asa ceva, poate vazundu-le pe ele si auzindu-le parerea, nu-ți mai arde de bagat. Mult succes si Doamne ajuta!

| Marya125 explică (pentru Itsmesoitsok):

Vreau sa le las, dar ceva tot îmi spune că o să câștig și mă atrage tot să merg acolo, ai dreptate că probabil e și din cauza persoanelor din anturajul meu pentru că majoritatea au acest viciu.Mulțumesc pentru sfat, multa sănătate!

| Itsmesoitsok a răspuns (pentru Marya125):