| dimdem a întrebat:

Bună ziua, TPU. Sunt elev in clasa a 8a şi, de câţiva ani buni, am ştiut că vreau la mate-info, şi că acest profil este cel pe care îl caut. Îmi place mult matematica şi, chiar dacă nu ar fi fost acesta cazul, oricum aş fi vrut la mate-info pentru informatică, care a fost dintotdeauna o pasiune mare a mea. La fel şi fizica. Mă gândeam ca, după liceu, dacă totul a mers bine şi dacă mă voi considera aptă, să încerc să intru la Politehnică, cel mai probabil la Inginerie Electronică. Dar asta nu contează extrem de mult căci oricum daca termin mate-info voi putea să îmi aleg o altă facultate fară vreo problemă, în caz că m-am răzgandit, ca prin miracol, în anii ce vor veni.

Singura problemă este că nu sunt chiar atât de bună la matematică. Aş putea spune că sunt undeva pe la 8, de obicei. Am probleme mereu dacă mi se dă o lucrare, căci atunci când am un exerciţiu în faţă, în 80% din cazuri nu îmi voi aduce aminte clar o idee de rezolvare şi nu voi ştii de unde să încep. Mă blochez prea des la exerciţii pe care le-am mai făcut, uneori chiar cu uşurinţă, înainte. Pe scurt, din punct de vedere practic, nu cred că sunt aşa de bună.

Nu am avut probleme, sunt mândră cu 8. Dar nu ştiu dacă, pentru a mă descurca să trec prin liceu la mate-info, este destul de bine să fi fost de 8 în generală. Asta este una dintre întrebări. Aş supravieţui? :p Am auzit păreri negative şi pozitive, ce se contraziceau radical. Problema m-a cicălit mai mult săptămâna asta, când am ieşit la tablă şi, întamplător, nu am înţeles câteva lucruri oarecum banale. Am început să mă uit la ceilalţi colegi ce plănuiesc să meargă la mate-info şi care sunt mult, mult mai buni la matematică decât mine, şi am avut, pentru prima oară de ceva vreme de când nu am luat în seamă nimic din ce mi-a spus oricine despre subiectul liceului, nişte dubii referitor la cât de potrivită sunt eu pentru profilul mate-info. Ştiu că profilul este pentru mine, dar, na.