| alexaalexandra a întrebat:

Ce parere aveti despre tocilari? sunt aceia cu 10 pe linie?laughing

31 răspunsuri:
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Copii care au numai note de 10 sunt copii inteligenti nu tocilari.

| marrr a răspuns:

Tocilar inseamna ca invata lectiile pe dinafara, fara sa vorbeasca prin cuvintele lui si care dupa cateva zile automat uita lectiatongue
Eu am numai 10, ma rog(9 si doi de 8) si nu-s tocilara.

| Klara a răspuns:

Nu stiu, eu nu i-am avut la suflet... sad Aia n-au pic de viata, numai sa invete... groaznic.

| MisterKat a răspuns:

Nu am nimic cu ei, tocilarii sunt acei elevi care invata totul doar pentru nota si invata in mod mecanic.

| Larette a răspuns:

Tocilarii nu sunt cei care au numai note de 10, tocilarii sunt cei care invata ogramada(tocesc) si nu retin nimic. happy

| LuS[z] a răspuns:

Sunt tot oameni.Nu stiu de ce mai toti se iau de ei. Oricum daca se tin de treaba si invata mereu vor ajunge cu siguranta sa fac ce vor si sa obtina ce-si doresc. Iar voi care radeti de ei cine stie ce o sa ajungeti...

| hiphopbeatz a răspuns:

Nu sunt sponantani, se comporta mecanic.

pace!

| ₣e†ĺ†α Ŕ嚃å†α†ħå a răspuns:

Nu straight face...definitia tocilarului este.Tocilar = Elev sau student care își învață lecțiile pe dinafară, în mod mecanic

| FoXy a răspuns:

Sunt bine veniti la o lucrare laughing si daca invata bine bravo lorwinking

| ruxybelle a răspuns:

Daca ai 10 pe linie nu inseamna ca esti tocilar tongue

| Bianca_4346 a răspuns:

Tocilari nu sunt cei cu 10 pe linie... uite : TOCILÁR ~ 1) Persoană care se ocupă cu ascuțirea (la tocilă) a instrumentelor de tăiat. 2) fam. Elev care învață lecțiile în mod mecanic, fără a pătrunde în esență.
Copii care au numai 10 pe linie pur si simplu invata, sau isi doresc note mari.Multi retin din clasa si nu mai e nevoie sa toceasca acasa.

| Ekkaterinna a răspuns:

Tocilarii sunt confundati cu persoanele cu ochelari si aparat dentar. Daca au si camasi in carouri si au si 10 pe linie sunt considerati tocilari.De-aia multi adolescenti mai cad si in prapastie cu cate-un 4 ca sa nu fie tocilari.De fapt tocilarul este elevul care invata ca o masina pe derost si dupa aia logic ca uita.

| daddy a răspuns:

Nu straight face
nu sunt aceia cu 10 pe linie aceia sunt intelectuali tocilarii sunt aceia care tocesc si uita totul dupa aia
e o enorma diferenta intre a fii destept si a fii tocilar
sa inteleg ca nu prea vizitezi scoala?
oricum nu e bine sa cazi nici in extrema cealalta sa ai numai 4 pe liniewinking

| asdffghjjkl a răspuns:

Nu...sunt aceia care invata mult s uita tot :d

| ilovemusic a răspuns:

Eu una mi-as dori sa am 10 pe line deoarece numai asa poti ajunge ce vrei, nu apari ca proasta la tv cum se intampla in ziua de azi si nu sti sa legi 2 cuvinte.In plus tocilarii sunt cei care invata mult si nu retin nimic.

| AnyAnA99 a răspuns:

Un tocilar nu are 10 pe linie----un tocilar nu ia 10 la mate, tocmai pentru ca la mate nu ai cum sa tocesti.Si eu am 10 pe linie si sincer nu sunt deloc-desi unii ma considera asa (INVIDIOSI :p) Eu chiar nu prea invatlaughing)dar nu stiu cum se face ca tot stiu-asta ptc sunt desteapta nu tocilara happy Deci oameni buni, nu mai confundati aceste doua cuvinte:TOCILAR SI DESTEPT-practic sunt total opuse big grin

| RoxanaCher a răspuns:

Nu neaparat! poti fi tocilar daca inveti foarte mult si uiti totul dintr-o data! sau poti folosi cuvantul pentru un copil CARE INVATA FOARTE BINE, CHIAR PREA BINE si este foarte timid si retras! cam asa ajungi sa ti se spuna tocilar!

| enam2000 a răspuns:

Se face acea confuzie cum ca aceeia care au zece pe linie, care sunt rasplatiti prin diverse diplome si medalii la diferite olimpiade la nivel national si international sunt tocilari. Acele persoane sunt inzestrate cu o adevarata vointa de a invata si capacitate de retinere. In opinia mea tocilarii (desi nu ar trebui sa li se zica asa) sunt aceeia care invata mai mult/in plus dar nu sunt totusi foarte straluciti in ceea ce priveste studiul. Sunt acele persoane ce au nevoie de o mai mare perioada de timp pentru asi insusi cunostintele. Asta nu inseamna ca trebuie etichetati intr-un fel (tocilari). Sunt de admirat ca doresc sa se ridice la standardele olimpicilor/persoanelor dotate intelectual foarte mult. Si odata atins un nivel nu-i asa ca-ti doresti sa-l atingi si pe urmatorul, asta necesitand timp si vointa? happy

| cinevainpanamea a răspuns:

Nu chiar...
eu am aproape 10 pe linie dar pot sa zic ca nu sunt tocilara big grin
adica eu zic ca tocilarii stau zi si noapte sa invete pe derost, nu ies in oras si alte d`astea, in schimb eu pierd mai mult vremea pe afara dar totusi reusesc sa ma mentin cu note mari

| Laurentziu a răspuns:

Depinde
exista tocilari tocilari.care de exemplu ce invatat azi, maine uita
dar exista si asa zisi tocilari care invata mecanic...adic invata doar esentialu' si ce mai tin ei minte

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai... nu stiu de ce tot radeti de ei straight face bravo lor! o sa ajunga suswinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu.Tocilarii sunt acei elevi care invata totul precum un robotel. Mia exact pe de rost. Cei care nu sunt ''tocilari'' pot avea si 10 pe linie pentru ca invata logic.Nu neaparat daca esti tocilar trebuie sa ai si 10 pe linie.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ai o problema cu tocilarii? Sunt persoane simple care-si doresc mai mult de la viata...Este o problema?
Ar trebui sa va vedeti de ale voastre, nu sa comentati despre cei care ai vise!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am note mari si multi din clasa imi spun/spuneau tocilara.Ideea e ca eu am un grup al meu in clasa cu care ma inteleg ( nu sunt tocilare ) si copiem impreuna...nu ca viata-i buna? nu trebuie sa ascultati lumea daca va doare in cot ce zic smecherii o scoateti la capat si fara sa fiti populari!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai eu as crede ca tocilari nu sunt chiar asa de rai... mie una imi plac (acum voi o sa credeti ca sunt si eu o tocilara si nu. nu sunt asa cevatongue)

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu esti tosilar daca ai 10 pe linie. Esti tocilat daca tocesti mereu cartea si nu iesi afara.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ca sunt prosti

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Tocilarii nu au 10 pe linie pentru simplul fapt ca stiintele exacte nu pot fi tocite. Acestea trebuiesc intelese, rationate. Nu poti invata matematica tocind ci doar patrunzand logica acesteia.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu ...aceia cu 10 pe line nu sunt neaparat tocilari...de ex eu am 10 pe linie nu vreau sa ma laud si nu invat aproape deloc si mama im, i spune ca nu invatlaughingalti care invata iau note micilaughing

| Dilavia a răspuns:

Tocilar, inseamna sa inveti absolut totul mecanic, aceste persoane sunt in general introvertite, fara o viata sociala, foarte timide si sensibile. Insa nu toate persoanele care sunt timide sau introvertite, sunt neaparat si tocilare. Tocilar vine de la termenul a tocii (a invata mecanic) daca o persoana are 10 pe linie si este introvertita nu inseamna ca este tocilar. Nu cataloga o persoana tocilara daca aceasta nu toceste.winking Da, intr-adevar tocilarii sunt introvertiti si timizi, dar totusi sa nu comfundam tocilarii cu persoanele care au numai 10 pe linie si pot fi introvertite. Este o mare diferenta!

Ce pot sa spun despre ei?
Eu cred ca se chinuie prea mult, ar trebui sa gaseasca o metoda de a invata logic. 1. le-ar fi mult mai usor; 2. Ar avea timp si pentru ei.

Întrebări similare