| alexaalexandra a întrebat:

Ce parere aveti despre tocilari? sunt aceia cu 10 pe linie?laughing

31 răspunsuri:
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Copii care au numai note de 10 sunt copii inteligenti nu tocilari.

| marrr a răspuns:

Tocilar inseamna ca invata lectiile pe dinafara, fara sa vorbeasca prin cuvintele lui si care dupa cateva zile automat uita lectiatongue
Eu am numai 10, ma rog(9 si doi de 8) si nu-s tocilara.

| Klara a răspuns:

Nu stiu, eu nu i-am avut la suflet... sad Aia n-au pic de viata, numai sa invete... groaznic.

| MisterKat a răspuns:

Nu am nimic cu ei, tocilarii sunt acei elevi care invata totul doar pentru nota si invata in mod mecanic.

| Larette a răspuns:

Tocilarii nu sunt cei care au numai note de 10, tocilarii sunt cei care invata ogramada(tocesc) si nu retin nimic. happy

| LuS[z] a răspuns:

Sunt tot oameni.Nu stiu de ce mai toti se iau de ei. Oricum daca se tin de treaba si invata mereu vor ajunge cu siguranta sa fac ce vor si sa obtina ce-si doresc. Iar voi care radeti de ei cine stie ce o sa ajungeti...

| hiphopbeatz a răspuns:

Nu sunt sponantani, se comporta mecanic.

pace!

| ₣e†ĺ†α Ŕ嚃å†α†ħå a răspuns:

Nu straight face...definitia tocilarului este.Tocilar = Elev sau student care își învață lecțiile pe dinafară, în mod mecanic

| FoXy a răspuns:

Sunt bine veniti la o lucrare laughing si daca invata bine bravo lorwinking

| ruxybelle a răspuns:

Daca ai 10 pe linie nu inseamna ca esti tocilar tongue

| Bianca_4346 a răspuns:

Tocilari nu sunt cei cu 10 pe linie... uite : TOCILÁR ~ 1) Persoană care se ocupă cu ascuțirea (la tocilă) a instrumentelor de tăiat. 2) fam. Elev care învață lecțiile în mod mecanic, fără a pătrunde în esență.
Copii care au numai 10 pe linie pur si simplu invata, sau isi doresc note mari.Multi retin din clasa si nu mai e nevoie sa toceasca acasa.

| Ekkaterinna a răspuns: