| hundead15 a întrebat:

Heii!
Sunt elev in clasa a9a la cel mai bun liceu din judet. Sunt la o clasa de bilingv-engleza.
Fac chimie cu cea mai rea profesoara din scoala, vestita pentru severitatea si notele mici pe care le da.
Acum ceva timp, m-a ascultat si mi-a dat nota 4 iar acum 3 saptamani, inainte de vacanta am dat o lucrare si mi-a adus-o acum.Am luat nota 3.
Aproape toti ceilalti colegi au luat note peste 5, si nu sunt in situatie de corigenta, cum sunt eu acum. Nu va ganditi ca toti sunt de 5... pentru ca toti copiaza. Eu nu am posibilitatea de a copia deoarece stau in prima banca, nu am de la cine copia, si mi-e frica din cauza profesoarei.
Ce sa fac acum, ca sunt in situatie de corigenta cu 3 si 4, mai ales ca aceasta profesoara nu a trecut destui copii in cariera ei, dar mai ales ca mai sunt 2 saptamani din semestru. Din clasa a 7a de cand fac chimie, nu am retinut absolut nimic. Ce sa fac? Va rog ajutati-ma!

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Wow, te inteleg PERFECT, azi si mie mi-a adus teza la economie si am luat 5, iar toti ceilalti colegi note de 8 si 9 chiar si cei mai slabi, asa cum si tu ai spus pentru ca au copiat, clar, la fel ca tine stau in prim banca si nu am putut face nimic, in legatura cu profa de chimie a ta, cumapara o ciocolata, vorbeste cu ea si spune-i ca nu este punctul tau forte chimia, ca vrei sa studiezi mai departe tot limbi straine care nu au absolut nimic de-a face cu chimia, spune-i ca de aceea ai dat acolo sa scapi de matematica, fizica si chimie, oricum daca nu ma insel din clasa a 11 nu mai faci nici chimie, mate si nici fizica, bafta multa, si in privinta colegilor care au copiat, cunosc sentimentul asta de scarba pentru ei cand ii vezi cum se uita la tine ca ei au luat note mari si tu mica, mai ales ca mai sunt si copii pe care profii ii cunosc si ii tin in palme, la bac o sa se vada adevarul gol golut

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):