anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce nume de fete stiti mai deosebite?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eloise
Ada
Elvira
Elfride
Nirena
Otis
Ynes
Agnes
Aida
Paris.

9 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Antigona.

Răspuns utilizator avertizat
| prizeFTW a răspuns:

Nume de fete care-mi plac mie : Alexandra,Alina,Andreea,Bianca,Claudia,Daria,Elena,Eliza,Izabela,Ioana,Larisa,Madalina,Nicoleta,Oana... Si cam atat! happy
Daca vrei deosebite : Elise,Lorette,Inna,Charlotte [ nu stiu daca asa se scrie eu fac germana nu franceza ] laughing,Briana,Dominique,Rosalina,Jenifer, Otis, Afroditarolling on the floor, Margarette, si cam atat happy Sper ca te-am putut ajuta!
Succes.

| JustRoxanne a răspuns:

Mie imi place mult Selena!

| LoveSmiley a răspuns:

Elise, Lorette, Inna, Charlotte

| briinfinity a răspuns:

Merci

| Erica2018 a răspuns:

Pai...Cristina,Victoria,Eliza,Elizabeta,Veronica,Magdalena,Ania,Constanta,Elvira,Erica,Gloria,Isabel,Kirra,Olimpia,Sandra,Serena,Taylor,Valeria,Amalia,Amira,Aurora,Beatrice,Camelia,Carolina,Catherine(Ecaterina),Cleopatra,Delia,Diana,Edith,Elena,Emilia.Emma,Evelina,Genoveva,Ginger,Hannah,Irlene,Iris,Keiko,Karishma,Kim,Larisa,Laura,Lorena,Lydia,Maya,Nadia,Natalia,Nina,Pamela,Phoebe,Rebeca,Sasha,Sophia,Tania,Teodora,Virginia,Yasmina
Gt! sper ca am fost de ajutor.

| Pharpas a răspuns:

Abigail,Calypso,Evelyn,Jenny,Keira,Fiona,Nora,Adara, Alana, Alanna, Alannah, Alma, Paloma, Renata

| MayaaCristina a răspuns:

Amaya, Aylin, Andrada, Amona, Alesia, Ruth, Carla, Camelia, Violeta, Anomis, Naomi, Elisa.
p.s. Eu vreau sa am baieti si stiu mai multe nume de baieti decat de fete