| Pocaitul69 a întrebat:

In momentul de fata sunt clasa 9 la profil de mate - fizica la cel mai bun liceu din oras. Imi plac cat de cat materiile reale, dar nu prea ma descurc. As dori sa ma fac inginer sau ceva in domeniul iT.

Tinand cont ca nu ma descurc foarte bine la materiile reale si nici nu prea sunt un elev care sa invete foarte mult si ca poate nu o sa reusesc sa iau bacu m-as muta la sociale si as face facultatea de drept si sa ma fac procuror / judecator.

Ce ziceti?

4 răspunsuri:
| Mihaela1964 a răspuns:

Zic ca mai bine tine-te de prima idee pe care ai avut-o. Pune mana si invata matematica si fizica, poate ca nu ai inteles chiar tot ce s-a predat, dar daca inveti in timpul vacantei, o sa incepi anul bine si chiar o sa-ti placa.Matematica din liceu e frumoasa, la fel si fizica.Bafta multa!

| MiculFaraon a răspuns:

Pai in moment ce nu prea te descurci inseamna ca o sa iti fie ceva mai greu pe la facultate deoarece nu prea esti facut pentru asta. Parerea mea ar fi sa te duci pe sociale sau filologie si sa incerci cu procuror sau judecator sau de ce nu la academia de politie chiar unde as vrea si eu pentru. ca este o meserie de viitor si foarte bine platita. Sa sti ca si eu sunt in a 9a si sunt la mate-info si la fel nu prea ma descurc si m-ar tenta sa fac un transfer la filologie deoarece as vrea sa ma duc la academia de politie. Succes in cea ce faci! happy

| Pocaitul69 explică (pentru MiculFaraon):

Tatal meu e politist, daca vrei vorbim mai multe pe privat.

| MiculFaraon a răspuns (pentru Pocaitul69):















































Uite te intreb aici inca ceva. AI voie la academia cu tatuaj? happy