anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ma simt ciudat sa va spun asta... Azi cand am iesit de la scoala, profa mea de civica m-a vazut cand ma "pupam" cu prietenul meu >:". Apoi ne-a intrebat din ce clasa suntem si a spus ca va vorbi cu diriginta :-ss... Sa imi fac griji :-s?

9 răspunsuri:
| st3lu07 a răspuns:

Viata ta privata difera de ceea de la scoala, din scoala, de la scoala, din timpul orelor de curs... e normal sa ai un prieten, sa te vezi cu el. Mai sunt profesori exagerati dar eu zic sa stai linistita, data viitoare poate gasiti un loc nu asa aglomerat happy

suntserios
| suntserios a răspuns:

Erati in incinta scolii? Daca nu de ce sa iti faci griji, nu ai omorat pe nimeni, daca da e posibil sa va traga de urechi, comportanemt neadecvat.

| ella2858 a răspuns (pentru suntserios):

Teoretic nu eram in incinta scolii laughing... Eram in fata unui hotel de langa scoala thinking

suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai atunci mai da-o in spanac de frustrata. Daca ziua de nastere de la profil e buna si deci ai si 16-17 ani eu zic ca ai facut un lucru absolut normal pentru varsta ta.

| ella2858 a răspuns (pentru suntserios):

Am 15hee hee... Momentan rolling on the floor

| suntserios a răspuns (pentru ella2858):

Mda suntem inca in 2012 nu 2013.

| ella2858 a răspuns (pentru suntserios):

Deci... Teoretic thinking Nu ar trebui sa-mi fac griji happy?

| Avram_Rus_1990 a răspuns:

Daca diriga ta are mai multa minte decat profa aia atunci nu, nu ai dc sa iti faci griji

| ella2858 a răspuns (pentru Avram_Rus_1990):

Da' diriga m-a vazut cand ma tineam de mana cu el blushing... Si nu a spus nimic thinking laughing