| GoStar a întrebat:

Salut, am o problema mica, desi pentru mine e mare.
Deci eu sunt student, anul 2 la electronica si ma confrunt cu foarte multa matematica, fizica, teste multe pe saptaman si o sesiune care se aude impecabila, dar pe langa asta si o alt problema numita scoala de soferi.
Deci eu am facut scoala, am picat de 3 ori intr-un dosar(am fost mai mult pus de parinti sa o fac, si pot spune ca sunt mandru ca am picat pentru ca am adunat puncte din parcari, oprire de motor si astea si nicidecum neacordari de prioritate sau frane), scoala care nu prea am vrut eu sa o incep, dar stiu ca si permisul e o necesitate, s-au nimerit amandoua odata, stresul a aparut si asa ca am capatat si restante la facultate si nici permis.
Acum problema e ca nu stiu ce sa fac..sa incep iar scoala de soferi si sa pun accent pe ea sau sa pun accent ep facultate(care cred e uca e mai importanta) si sa las scoala pe cand pot(tin sa mentionez ca in Iasi orasul se da 1 data la 4 luni aproximativ).
Ma streseaza treaba asta si ma simt dezamagir de mine si am pierdut ceva incredere, mai ales cand vad ca majoritatea prietenilor care desi nici macar nu au bacul luat, sau il iau dar degeaba, ca nu continua cu altceva iau permisul si eu ma simt oarecum slab in fata lor

Va rog sa imi spuneti pe ce ar trebui sa pun accentul, care din cele 2 e mai importanta.
Multumesc

Răspuns Câştigător
| Vanishgold a răspuns:

Ce este mai important pentru TINE? Ai spus ca facultatea, deci tine-te de facultate și lasă școala de șoferi pentru o perioada în care nu ești atât de solicitat la facultate. Nu alerga după 2 iepuri ca e posibil sa nu prinzi niciunul!
Acorda prioritate lucrurilor foarte importante, dar nu urgente, în cazul tău facultatea, apoi lucrurilor importante și urgente(școala de șoferi). Acel "foarte" face diferența dintre cele 2 lucruri. Organizeaza-te și nu te lăsa învins de stres! Cu siguranță vei reuși dacă vei lua lucrurile pe rând.

| GoStar explică (pentru Vanishgold):