anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, nu stiu cat de ok este sa cer ajutor aici, dar sunt disperat. Sunt student la psihologie, 19 ani, si o spun ca unul de 15 in cautare de atentie, vreau sa ma sinucid, scurt si la obiect. Am ajutat multa lume sa treaca peste depresii si problemele din viata de zi cu zi. Dar de data asta eu sunt cel care are nevoie de ajutor. Viata a fost mereu grea si plina de nasoale, dar totul s-a schimbat cand am intalnit-o pe 'ea'. O iubesc si o urasc la fel de mult, in acelasi timp. Sunt intr-o situatie de care nu pot scapa, practic, si nu mai rezist. In continuare vad perfectiunea in ea, dar reuseste mereu sa ma distruga in vreun fel, facandu-ma sa ma simt ca nu ajungem nicaieri, dar totodata lasandu-mi un gram de speranta din cauza caruia sufar in continuu. Usor usor, toate visele mele dispar, totul se farama, rostul meu care n-a fost niciodata ceva real, ci mi l-am creat eu, dispare si el. Apar tot mai multe regrete si stari de vina, multe situatii nasoale in care sunt implicat, in urma carora sufar si mai mult. Starile mele zilnice sunt paradoxale, intre depresie si apatie, iti dai seama cat de dureros e sa inveti intr-o stare ca asta. M-am saturat, nu mai vreau sa ies din camera mea sau sa ma ridic din patul meu niciodata, vreau doar sa zac la nesfarsit, sa uit ca exist, si sa nu mai simt nevoia sa plang pentru situatia mea jalnica in univers. Imi e frica de faptul ca intr-o zi, intr-una din multele zile in care o vad, o voi vedea cu alt tip, simtindu-se mai bine decat a facut-o vreodata cu mine. De craciun ma voi intoarce in locul de unde provin, intr-o familie distrusa, inconjurat de oameni ciudati, departe de ea si de alte vise, de care oricum nu mai vreau sa imi pese, pentru ca nimic nu mai conteaza, totul e pierdut. Daca are cineva un argument in de ajuns de bun pentru care ar trebui sa continui, as fi recunoscator. Daca nu, la modul cel mai serios, un mod rapid si nedureros de sinucidere. Nu ai idee cum e sa te simti asa cu