anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, nu stiu cat de ok este sa cer ajutor aici, dar sunt disperat. Sunt student la psihologie, 19 ani, si o spun ca unul de 15 in cautare de atentie, vreau sa ma sinucid, scurt si la obiect. Am ajutat multa lume sa treaca peste depresii si problemele din viata de zi cu zi. Dar de data asta eu sunt cel care are nevoie de ajutor. Viata a fost mereu grea si plina de nasoale, dar totul s-a schimbat cand am intalnit-o pe 'ea'. O iubesc si o urasc la fel de mult, in acelasi timp. Sunt intr-o situatie de care nu pot scapa, practic, si nu mai rezist. In continuare vad perfectiunea in ea, dar reuseste mereu sa ma distruga in vreun fel, facandu-ma sa ma simt ca nu ajungem nicaieri, dar totodata lasandu-mi un gram de speranta din cauza caruia sufar in continuu. Usor usor, toate visele mele dispar, totul se farama, rostul meu care n-a fost niciodata ceva real, ci mi l-am creat eu, dispare si el. Apar tot mai multe regrete si stari de vina, multe situatii nasoale in care sunt implicat, in urma carora sufar si mai mult. Starile mele zilnice sunt paradoxale, intre depresie si apatie, iti dai seama cat de dureros e sa inveti intr-o stare ca asta. M-am saturat, nu mai vreau sa ies din camera mea sau sa ma ridic din patul meu niciodata, vreau doar sa zac la nesfarsit, sa uit ca exist, si sa nu mai simt nevoia sa plang pentru situatia mea jalnica in univers. Imi e frica de faptul ca intr-o zi, intr-una din multele zile in care o vad, o voi vedea cu alt tip, simtindu-se mai bine decat a facut-o vreodata cu mine. De craciun ma voi intoarce in locul de unde provin, intr-o familie distrusa, inconjurat de oameni ciudati, departe de ea si de alte vise, de care oricum nu mai vreau sa imi pese, pentru ca nimic nu mai conteaza, totul e pierdut. Daca are cineva un argument in de ajuns de bun pentru care ar trebui sa continui, as fi recunoscator. Daca nu, la modul cel mai serios, un mod rapid si nedureros de sinucidere. Nu ai idee cum e sa te simti asa cum ma simt eu, si sper sa nu ai niciodata. Eu sunt psihologul aici, si sunt unul dintre cei care se ridica deasupra informatiilor pe care esti obligat sa le inveti despre acest domeniu, deci nu cred ca exista cineva care sa imi poata gasi o solutie. Nu stiu ce sa mai fac, nici nu mai vreau sa fac nimic, doar sa dorm, ceea ce oricum am inceput sa fac cam toata ziua. Va multumesc!

7 răspunsuri:
| J0B0MAT a răspuns:

Prin faptul că ai postat asta înseamnă că ai nevoie de exemple de motive pentru care să nu te sinucizi. Dacă ai nevoie de astfel de motive, înseamnă că nu vrei cu adevărat să faci asta, ci vrei să trăieşti.
Aşa că, fă ceea ce vrei, deşi pare greu.

| Alex264 a răspuns (pentru J0B0MAT):

Asa este, am multe lucruri de facut, vreau sa imi termin si sa imi public cartile, vreau sa continui sa fac portrete, vreau sa devin actor. Vreau sa fiu inconjurat de oameni care sa merite... Vreau multe lucruri, si am fost dispus sa incerc, mult, dar m-am saturat sa incerc. Nu cred ca mai merita. Intr-o lume fara motive si in care nu ii pasa nimanui. Mie de ce mi-ar mai pasa?

| J0B0MAT a răspuns (pentru Alex264):

Dacă te-ai săturat să încerci, nu mai încerca.Atunci nu mai ai de ce să ceri motive pentru care să continui şi să încerci.
Dacă nu îi pasă lumii trebuie să nu îţi pese nici ţie?!

| Emma30555 a răspuns:

Incearca sa te gandesti ca in viata asta toti am suferit din dragoste si ne a trecut. Ba chiar am gasit alta dragoste mai mare si mai frumoasa sau doar diferita dar am gasit. Incearca sa te gandesti ca sunt si alte lucruri frumoase care ne fac placere nu poate consta totul doar intr o persoana. Nu e corect asa. In plus incearca sa fii mai realist ca imi dai impresia ca esti usor visator. Ia viata asa cum este si bucura-te de orice. Uneori un dram de superficialitate nu strica

| CostinAlamariu a răspuns:

Salut, nu stiu daca esti in relatie cu ea sau daca ai fost si nici nu stiu daca poti fi cu ea sau nu. Ideea e ca oricum ar fi o viata frumoasa te asteapta. Sfatul meu este sa nu te dai batut. De ce? Poate pare pueril ce-ti voi spune, dar orice poveste merita un happy end. La fel cum o carte are o gramada de capitole extrem de triste si viata are aceste "capitole". Nu te da batut pentru ca dupa perioada asta de rahat vine ceva extraordinar. Si sunt sigur ca stii ca doar o persoana care te iubeste cu adevarat te va face fericit cu adevarat. Stiu ca este greu sa te rupi de "ea", dar poatea ea nu e "ea". E doar o alta fata. "Ea" e undeva acolo si te iubeste. Crede-ma, un viitor fericit si o viata relativ frumoasa sunt foarte probabile matematic vorbind. Depinde doar de tine. Gandeste-te la fata aia pe care nu o cunosti inca, gandeste-te la cat de mult te va iubi, gandeste-te ce frumos va fi sa-ti petreci tot timpul cu ea si gandeste-te cat de norocos te vei simti in clipele alea ca nu ai abandonat lupta. Gandeste-te pentru ce lupti. Lupti pentru tine, cel din viitor care are o viata fericita, lupti pentru adevarata "ea", cea care te iubeste si pe care n-o vei pierde, lupti pentru familia ta care nu concepe sa te piarda. Stiu foarte bine ca lupta este grea, dar crede-ma, premiul este pe masura.

| PersonajFictiv a răspuns:

O sa inceteze durerea, o sa te obisnuiesti cu ea, apoi incet incet o sa dispara, o sa incepi sa zambesti, o sa iti revina increderea si speranta si o sa poti merge inainte.

| Madesz a răspuns:

Hai frt asa ai ajuns? La 19 ani sa te gandesti la asemenea chestii? Traieste.ti dq viata.