| Cătă_Cătălin_2000_4NvW a întrebat:

Sunt clasa a9a si am ramas corigent si vreau sa ma transfer la alt liceu si nu stiu daca se poate daca sunt corigent si inca o intrebare pe ce data se dau corigentele 2017 la mate si biologie?
Multumesc!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Înainte de transfer, ești obligat să îți închei situația școlară. Deci, trebuie să îți susții examenele de corijență (oral+scris). În caz contrar, rămâi repetent. Te poți transfera și în acest fel, dar vei repeta anul școlar. Nu e prea plăcut. happy
Eu zic să înveți, îți iei examenele și te poți transfera cu fruntea sus.
Data examenelor de corijență e deja afișată la avizierul liceului. Dacă nu găsești nimic afișat, poți întreba la secretariat.
Interesează-te dacă se fac pregătiri la școală pentru aceste examene. Sunt profesori care oferă ajutor celor aflați în situația de corijență. Success!

1 răspuns:
| Nemessys a răspuns:

Prima data te duci la liceul la care vrei sa te transferi si intrebi acolo secretara :,, Doamna. eu vreau sa ma transfer la acest liceu dar sunt corigent. cum fac?"

Si apropo, data in care ar trebui sa dai coringentele sunt afisate undeva in fata, la intrarea sau in liceul tau. happy
Elevii de clasa X-a (A/B/C/D/E... ) corigenta la :
matematica - 28 august
biologie - 29 august
...
...
...

Si tot asa. Cauti clasa in care esti tu, materia la care trebui sa dai si iti arata acolo data. happy Ce am scris eu cu 28 si 29 august e doar un exemplu.