anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a 12-a si ma gandesc sa studiez in strainatate. Problema sta in felul urmator: dupa ce voi termina cu probele de la bac, la scurt timp (aprox 2 sapt) va trebui sa dau 2 examene pentru facultate (le-am mai dat in decembrie, dar nu am luat cat am vrut si trebuie sa le dau iar) care sunt mai grele decat bacu’... si tare imi este ca nu voi face fata si ca tot nu voi lua punctajul necesar pentru a merge la facultatea dorita.
Cum credeti ca ar fi mai bine? Sa mai astept un an ca sa ma pregatesc din timp pentru cele doua examene sau sa le dau vara aceasta dupa bac? Din punctul meu de vedere mi-ar conveni mai mult sa mai astept un an, m-as simti mult mai pregatita. Mama si sora mea mai mare nu cred ca m-as plafona in cazul in care as astepta un an. Pe de alta parte, tata imi spune ca voi vrea sa ma angajez (ceea ce intentionez sa fac, macar cat sa-mi strang banii necesari pentru examene), voi da de gustul banului, imi voi iesi din ritm, nu voi mai face nimic cu viata mea daca voi renunta la un an, nu voi mai invata. Eu consider ca ambitia mea nu va pieri, deoarece sunt extrem de motivata din anumite puncte de vedere, cum ar fi gandul ca nu voi ajunge ce vreau sa ajung pe viitor daca voi ramane in Romania, dar tatal meu imi tot scoate ochii cu asta si uneori ma cam pune pe ganduri putin...
Nu prea stiu ce sa fac... va dati seama ca as pleca si acum daca as putea, dar ma gandesc ca as avea mai mult timp sa invat si sa imi strang bani daca renunt la un an, decat sa ma aglomerez si eu cu invatatul si ai mei cu banii... avand in vedere faptul ca sora mea termina masterul anul acesta, ceea ce inseamna alti bani, alta distractie.

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Daca nu esti preagtita acum, cand ai toata materia atat de proaspata in cap, cum crezi ca vei fii pregatita peste un an sau doi, cand vei uita multe din lectii?