| WrongPassword a întrebat:

Zilele astea am avut la scoala o sedinta cu parintii- problema : am un 5 la mate si un 4 la fizica - notele "bune" Eu sunt la liceul de stiinte ale naturii ( se mananca pe paine mate, chimie etc ), exact obiectele pe care in 5-8 le-am tratat cu superficialitate si la care nu mi-a placut sa invat, dar cu toate acestea am ales acest liceu in defavoarea unuia pedagogic, la care ma intersectam foarte rar cu matematica si mai mult cu romana, istorie, limbi straine - obiectele la care sunt destul de priceputa >- revenind, am ales LSN pentru ca am considerat ca aici ma voi simti "in largul meu" deoarece nu sunt atat de multi care au "fite" si toti astia de bani gata, preferand sa ma axez pe carte decat pe "moda si trend". Acum, mi se pare cam greu, colegiii sunt superbii :X profesoriii, dar materia. Acum : voi ce credeti?- timpul e pierdut? trebuia sa aleg pedagogicul la care sa am 8 si 9 si sa fiu o tocilara si nu "cuuul ca ceilalti" sau inca mai pot repara ceva cu conditia sa ma pun cu burta pe carte, sa castig lupta cu tot ce priveste matematica?! poate nu sunt asa nepriceputa cum spun si inca n-am aflat; Fundacrying

2 răspunsuri:
| Andreeeeea_4279 a răspuns:

LSN? hahaha, ce mica-i lumea...fa ce-ti place happy, pana la urma nimic nu-i imposibil. numai sa-ti placa si sa vrei astatongue

| InvisibleGirl a răspuns: