| Roly_Roland_1982 a întrebat:

Am un ford sierra 1.6 i 80cp benzină, care mi-a făcut probleme cu fumul.Am dat motorul jos, am schimbat segmentii, set garnituri, curea, rola, semeringuri, chiuloasa etc. dar tot scoate fum, nici nu stiu ce sa mai schimb sa nu mai "pape" ulei. Daca stiti va rog sa raspundeti.

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

laughing pai ce segmentare e aia, daca nu faci si chiulasa? Adica umblia la pistoane dar nici nu te atingi de chiulasa.Aia macar testata si ai fi vazut, ai fi reparat de atunci toate.Cand umbli la un motor trebuie verificate toate, asta ca umblatu la motor nu e asa 3 lulele.E bun da ca ai rezolvat, acu ai masina noua laughing

7 răspunsuri:
| HadesSs a răspuns:

Pai daca era prea uzat setul degeaba ai schimbat segmentii, sau ai pus set motor? Cati km are?

| Roly_Roland_1982 explică (pentru HadesSs):

Cilindrii si pistoanele erau bune, segmentul de ungere era spre gripare. dar i-am schimbat pe toti si tot scoate fum.

| relian a răspuns (pentru Roly_Roland_1982):

Ai schimbat tu sau ai mers la un service? Daca segmentii de care spui erau spre gripare, cum poti spune ca cilindrii is ok? Pai segmentu ala a rulat pe cilindru frate,. cilindru ala sa uzat si el.In sf daca spui ca totu e ok, ar ramane sa mai scoata fum de la turbo laughing dar nu ai spus dac a masina aia are turbo, deci dac a nu are, am spus si eu ca nu stiu daca ai turbo sau nu.

| Roly_Roland_1982 explică (pentru relian):

Am rezolvat treaba, am schimbat si semeringuri supape si merge foarte bine fara nici cel mai mic fum.

| Roly_Roland_1982 explică (pentru relian):

Mersi, macar ai fost om si mi-ai raspuns la mesaj.

| relian a răspuns (pentru Roly_Roland_1982):

Deci scoatea fum pe la valve, alea erau duse.De regula cand se umbla la un motor,mecanicu face si chiuloasa,ori cel putin asa ar fi normal,macar sa iti zica, uite trebuie sa verificam, sa planam, sa verificm chiulasa ca odats ce punem la loc e mai greu, iar sa umbli sa dai jos etc, cred asa cu.m ai facut tu.Asa trebuie sa faca, ori macar sa te informeze un mecanic bun, asta mai ales daca masina este veche, are destui ani.
Deci erau valvele si garniturile alea de la valve banui, pe acolo patrundea ulei in cilindru si de acolo si fumu de care spui.Problema e ca nici compresie buna nu aveai.Astea se puteau si testa numa inainte,fara sa dai motoru jos,dar e mai bun asa,ai pus segmenti noi, adica sper ca ai pus noi laughing ai valve noi, cred ca ai pus noi, sau macar testate, si garnituri noi, astea sigur trebuie sa fie noi laughing

| Roly_Roland_1982 explică (pentru relian):

Am schimbat tot in ea (noi).

| relian a răspuns (pentru Roly_Roland_1982):

laughing pai ce segmentare e aia, daca nu faci si chiulasa? Adica umblia la pistoane dar nici nu te atingi de chiulasa.Aia macar testata si ai fi vazut, ai fi reparat de atunci toate.Cand umbli la un motor trebuie verificate toate, asta ca umblatu la motor nu e asa 3 lulele.E bun da ca ai rezolvat, acu ai masina noua laughing