| OchyDeViperă4Love a întrebat:



Eu sunt eleva a liceului C.Negruzzi. Intr-o zi, eu si cu prietena mea, Ilinca, ne ascundeam dupa usa de la intrarea de la elevi, unde se aflau niste gratii care sunt inchise de gardieni atunci cand avem ore, doar ca in pauze ei la deschid. Bun. Deci eu si cu Ilinca ne ascundeam si la un moment dat, a aparut la gratii un baiat, cam de 17-18 ani, care a inceput sa traga de gratii si sa urle intr-un hal, incat eu si cu Ilinca ne-am speriat si am fugit in clasa. Ne-am calmat si a doua zi eu si cu Ilinca ne-am ascuns tot acolo. Eu m-am facut mica, la fel si ea, si la un moment dat am vazut cum a intors capul, a facut niste ochi mari, si s-a auzit " nu iar! ". Iar a venit baiatul si a inceput sa traga de gratii si sa urle. Atunci amandoua ne-am dus in clasa rapid, le-am zis colegilor nostri ca iar a aparut ( ei stiind fiindca le-am zis si in ziua anterioara ). Unii dintre ai nu ne credeau si ziceau ca mintim doar ca sa fim bagate in seama. Ei s-au dus afara si il tot strigau : "baiatu'! baiatu'! ". Si pana la urma nu au mai strigat, ce s-a facut liniste. Eu atunci stateam in fata unui geam, si dupa cateva momente ce oare s-a intamplat? Mi-a cazut o sticla in cap. O sticla dintr-un geam straight face. M-am pus pe bocit, deoarece mi-a cazut in cap si eram si speriata, imi curgea si sange si m-am dus in clasa. I-am zis doamnei invatatoare si s-a dus la etaj foarte nervoasa, intrand in clasa. Elevii din clasa aveau ore, si geamul acela nu a cazut intentionat si nici din cauza baiatului, ci din greaseala unui fete. Eh, a cazut deoarece era putin crapat acolo si in acelasi moment ea inchidea gemul si dascalul intra in clasa si atunci bucata aia crapata a cazut. Si-a cerut iertare si am ierat-o, logic. Dar din ziua aceea mi-e frica sa trec pe acolo pe la intrare. Ma refer ca pe acolo merg ca sa ajung spre clasa, eu tot merg, dar mi-e frica sa nu vina iar baiatul si sa ma omoare sau sa ma fure.