| Marcomirica a întrebat:

Deci eu nu inteleg un lucru si acela este de ce mama mea nu vrea sa inteleaga ca eu nu sunt acel tip de elev perfect (la mate) adica da, sunt de media 7 la simulare am facut de 7 eu zic ca e ok atata timp cat nu am avut o ora de meditatie in viata mea si ea vrea sa fiu ca si colegul meu Calin care face meditatii din a 5 a plus ca mna mama nu prea e bine cu banii, ma creste singura si e frizerita, mai rau a avut si piciorul in ghips. Eu i-am zis ca vreau sa fiu si eu de 9 macar si i-am zis daca imi pune meditatii si a zis ca nu are bani si ca imi pune de la anul' (clasa a 8 a) i-am explicat ca nu mai pot prinde din urma si o sa ajung la un liceu de rahat daca iau 7 in capacitate(vreau sa fiu doctor si imi trebuie un liceu bun ca sa pot invata bine ca daca pic cu toti tampitii e nasol). Mda mama ma cam subestimeaza pe mine si ce pot eu face. M-am apucat de fotbal nu m-a sustinut si zicea ca nu e de mine (asta prima data cand am incercat si a doua oara am reusit si am ajuns la juventus Bucuresti yay. Bn acolo nu eram prea bun dar se observa dorinta mea de a da tot ce puteam) si mama imi zicea ca nu e fotbalul de mine, trist mna. Daca fac curat si nu fac ceva ca nu imi dau seama (camera aratand ok) zice ca nu am facut ce trebuie. Adica vede doar bucata rea din tot. Eu sunt de vina ca nu fac totul cum vrea ea? Adica eu ma simt cam dezorientat de aceea am apelat la ajutorul unor straini.

Răspuns Câştigător
| QElenaBoghiu a răspuns:

Îi e greu și pentru ea ca te creste singura și cum poate.


Vrea sa înveți bine sa nu ajungi în locul ei. Să nu duci o viata plina de datori sau necesități.

Poate nu înțelegi acum însă vei înțelege mai târziu.

Mama ta niciodată deci niciodată Nu o sa te învețe de rău.

Când vei avea un loc de munca vei intelege cât de greu este sa câștigi banii.

Rolul tău ca copil este sa înveți.

Când o sa îți cauți ceva de munca o sa ai nevoie de o diploma, un bac, un liceu.

Mama ta se chinuie pe niște banii amărâți sa îți asigure ție un caiet, un pix ceva de mâncare.

Eu știu ca ești un băiat înțelegător.

Nu ma înțelege greșit.


Îți spune o fata de 19 ani care încă încearcă sa își găsească un loc de munca deoarece am abandonat școala crezând ca nu îmi trebuie.

| Marcomirica explică (pentru QElenaBoghiu):

Te cred dar acum nu trebuie sa ma desconsidere la tot pasul. Adica ar trebui sa ma incurajeze nu
iau un 6 -7 la mate ( unde nu ma pricep) sa imi zica ca nu ajung nimic in viata. Da stiu ca e nevoie de diplomele alea.

| QElenaBoghiu a răspuns (pentru QElenaBoghiu):

Mulțumesc ❤️

5 răspunsuri:
| Steregoi a răspuns:

Nu pot spune ca m-au ajutat prea mult meditatiile la mate.

| Marcomirica explică (pentru Steregoi):

Eu am gasit un profesor si m-a ajutat dar dupa ce a intrat mama cu picioru nu m-am mai dus (am facut doar o sedinta)

| Marcomirica explică:

Eu am gasit un profesor si m-a ajutat dar dupa ce a intrat mama cu picioru in ghips nu m-am mai dus (am facut doar o sedinta)