| RAY a întrebat:

Voi credeti in premonitii? Acum cateva zile am visat un obiect pe cer care se misca iar in urma ei doar foc,i-am povestit lui mosoti,asa ceva nu am vazut niciodata,apoi am vazut racheta chineza, era acelasi obiect, poate fac o corelatie eronata,dar eu nu urmăresc doc, filme de razboi, asa ceva nu am vazut. As vrea sa nu se implineasca visul in realitate, pot dovedi ca i-am scris lui inainte de a fi lansata racheta

13 răspunsuri:
| Mosotti a răspuns:

Nu cred, nu exista premonitii reale, visele sunt irelevante pentru realitate indiferent de subiect.

| RAY explică (pentru Mosotti):

Vom vedea in viitor daca am dreptate, visul era un razboi cu rachete

| Mosotti a răspuns (pentru RAY):

Vom vedea, da.

| RAY explică (pentru Mosotti):

Uite ca s-a implinit

| Mosotti a răspuns (pentru RAY):

Nu cred ca va fi implinit visul, ca daca va fi, va fi sfarsitul lumii, ca daca unu incepe cu rachete nucleara, adios.

| RAY explică (pentru JOHNtheADVISOR):

Wow se implineste visul, dar era un razboi

| JOHNtheADVISOR a răspuns (pentru RAY):

Totul depinde de noi, de fiecare în parte. Oamenii încep războiul și tot în puterea lor stă să îi pună capăt.Nu ai nici premoniții, nici vise căci asta e realitatea.Lumea este în "fierbere". Întrebarea este nu cum ci când va izbucnii un eventual război căci este nevoie doar de o scânteie.

| RAY explică (pentru JOHNtheADVISOR):

As vrea sa impedic asta

| FilosofulDepresiv2022 a răspuns: