| Ukaya a întrebat:

De ce se vb numai de vaccin obligatoriu pentru profesori dar nu si pentru elevi? in clasa sunt 30 de elevi si 1 profesor ce sens are sa se vaccineze profesori si elevi nu?

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
13 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Ba baiatule opreste te din pus intrebari stupide. Faci un spam fara sens si imi vine sa cred ca vaccinul chiar face rau, ca pare ca de cand ne-ai zis ca te ai vaccinat o iei pe aratura

| Ukaya explică (pentru suntserios):

Block si nu le mai vezi

| Ukaya explică (pentru suntserios):

Esti si anti vaccin pentru elevi sau ce e aiurea la ce am intrebat

| suntserios a răspuns (pentru Ukaya):

Eu nu dau block la nimeni. Mi se pare de rahat sa tai dreptul la replica cuiva.

Si nu sunt eu antivaccin pentru elev doar ca, poate nu stiai vaccinul nu se face la toate varstele, dar astea sunt detalii pe care nu le ai gandit inainte sa faci spam

| Ukaya explică (pentru suntserios):

Pai doar la varstele la care e recomandat de medici normal logic despre asta vorbesc dar eu zic ca din cauza scolilor avem atatea virusuri ca de cand a inceput scolile au luat-o razna acolo nu se poarta masca se sta ingramadit si nu putem sa mai inchidem scolile deci trebuie vaccin obligatoriu

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Ukaya):

Elevii sunt tineri, sanse muuuult mai mici sa o mierleasca ca profesorii, de aia. Plus ca un profesor preda la x clase, se duce in cancelarie unde da peste alti profesori, etc. Pe de alta parte, sunt de acord cu tine ca ar trebui inchise toate scolile si trecut in online macar o luna, dar nah... acum practic nu avem guvern.

Bula
| Bula a răspuns:

Fiindca gripa (Covidul) este mai periculos pentru adulti decat pentru copii, mai ales daca au si alte boli.

| Lukasssz a răspuns:

Pentru ca sunt si copii sub 12 ani!

| Den1sa a răspuns:

Pentru ca nu au dreptul sa forteze pe nimeni sa isi faca vaccinul, profesorii sunt intr-o oarecare masura indirect obligati de stat, iar in cazul elevilor nu au ce face(parerea mea)

| Ukaya explică (pentru Den1sa):

Sa nu mai primeasca elevi nevaccinati la scoala logic

| Den1sa a răspuns (pentru Ukaya):

Ipotetic vorbind da e o posibilitate dar toti copii au dreptul la invatatura deci nu au cum sa impuna asa ceva

| Ukaya explică:

Eu ma simt mai energetic si cu mai mult chef de viata de cand am facut vaccin nicicum nu obosesc sau sa am ceva la inima imi pare rau ca am facut johnson si nu am facut mai multe doze ca ma simt prea bine

| darrio2007 a răspuns (pentru Ukaya):

Te simti mai energetic? Cu cat vinzi kw?

Întrebări similare