| DaltonCastle a întrebat:

Sunt din București și sunt plecat în Teleorman pana pe 16 Octombrie. Nu ma pot întoarce mai devreme ca bunica mea e bolnavă. Dacă intră în carantină Bucureștiul cum as putea sa ma întorc acasă? Nu lucrez sa am adeverința, sunt student dar fac facultatea online.

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
Răspuns Câştigător
| Vântulalb a răspuns:

Nu va fi carantina totala sa nu poti intra in Bucuresti.
Apoi, daca acolo ai domiciliul, poti dovedi cu adresa din CI ca te intorci acasa. Si cand era stare de urgenta se puteau face deplasari pentru a ingriji un membru de familie bolnav.

5 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

Bunica ta este în Teleorman sau în București?
Trebuie să existe niște excepții chiar și în stări de urgență, carantină și altele.
Este bine că te gândești mai dinainte la aceste lucruri, dar nu trebuie să mergi întotdeauna cu răul înainte.
Știu că există un număr de telefon în care oamenii pot să sune ca să afle informații despre lucrurile din această perioadă. Cine știe acel de telefon este rugat să îl pună aici. Că eu nu l-am găsit nici pe site-ul guvernului: https://gov.ro/ro/contact

| zilog a răspuns: