| DoriB20 a întrebat:

Buna TPU!
Sunt studenta in anul 5 si am un crush pe unul din colegii mei de grupa.E genul ala de baiat popular, pe care toate fetele il vor DAR este foarte serios, a avut vreo 2 prietene de cand suntem noi colegi, nu e un fustangiu.Noi doi suntem prieteni, ne intelegem foarte bine si mereu l-am simpatizat insa nu mi-am dat seama ca il plac in modul ala pana anul acesta.Ce m-a dat peste cap putin a fost ca o prietena mi-a spus ca prin anul 2 el a intrebat-o de mine si daca am prieten.In perioada aceea chiar aveam prieten dar observam ca ma invita des sa iesim, era si obvious ca ma place dar nu am dat prea mare importanta.Momentan si eu sunt despartita de prietenul meu de atunci si nu sunt sigura daca el(colegul meu)este cu cineva acum insa el ne tot cheama sa iesim in grup(noi impreuna cu colegii nostri de grupa). Pana acum nu m-a mai invitat sa iesim doar noi doi decat anul trecut de vreo 2 ori dar din nou, am trecut cu vederea (aveam alt prieten deja) si nu il condamn pentru ca l-am cam refuzat in trecut si poate se gandeste ca il voi refuza si acum.Ce pot face ca incet-incet sa ii atrag atentia si sa ii dau de inteles ca sunt interesata de el? Mentionez ca eu sunt o persoana extrovertita, el este popular dar mai introvertit si nu imi dau seama de multe ori ce intentii are.Cum as putea sa il citesc?
Multumesc!

19 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Fata bărbați ăștia sunt foarte rari, cam 20% dintre toți, ai concurenta serioasa și vei avea mereu, dacă nu ești frumoasa și tu slabe șanse, fizicul contează, dar pentru sex poate ca te vrea

| Violleta2022 a răspuns:

Invita-l tu sa iesiti la o cafea, sub motiv ca vrei sa mai vorbeti cu el despre un anume curs sau problema intalnita la facultate.
Este evident ca te place dar ii este jena sa te abordeze.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Atacul direct.

| DoriB20 explică (pentru sadrian46):

Suntem prieteni si ar fi putin ciudatlaughing)

| sadrian46 a răspuns (pentru DoriB20):

Tocmai de aceea!