anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Pot lua anticonceptionale chiar daca nu sunt majora? Dupa sfaturile respectate de doctor, bineinteles. Daca le iau si decid ca vreau sa raman insarcinata in viitor, voi mai putea ramane insarcinata, dupa ce ma opresc din consumarea lor?

6 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Poti lua contraceptive orala, daca ginecologul iti permite. Totusi, nu trebuie sa uiti, ca pentru protectia colului, folosirea prezervativului este absolut obligatorie, la toate contactele sexuala, pana la varsta de 18 ani, asa ca nu prea are rost sa iei contraceptive.
Daca le iei corect, prescrise de medic si emrgi la consulturi ginecologice cam o data la 6 luni pe toata durata tratamentului si iei maxim 5-6 ani in toata viata ta, ele nu iti vor afecta capacitatea de a avea copii.

| badgirl22 a răspuns:

Da, poti lua pastile, cat timp sunt la recomndarea medicului de planning sau medicului ginecolog (dar recomand medicul de planning, care se ocupa doar cu contraceptia si e mult mai avizat). mergi sa-ti faci niste analize, apoi mergi la planning si gata. ramai gravida cand vrei tu dupa ce le opresti, nu te ingrasi nu faci cosuri sau alte minuni daca sunt potrivite pentru tine.

| mat31new a răspuns:

Da si da. pastilele nu opresc ciclul, doar il intarzie.

| Azµre a răspuns (pentru mat31new):

De fapt nu il intarzie il regleaza la 27 sau 28 de zile numai stiu ca nu sunt fata. Stiu doar ca sunt 21 de pastile dupa ce se termina cele 21 de pastile in urmatoarele 2-3 zile vine ciclu dupa aceste 21 de pastile se face pauza 7 zile adica perioada in care trebuie sa fie ciclu asa se considera si apoi se incepe un alt flacon si tot asa. dupa 1 an se face pauza 1, 2 sau 3 luni pauza asta numai stiu. De aceea e bine sa intrebe medicul ca stie ce sa ii zica. Stiu de la prietena mea ca i-a anticonceptionale de 1 an si ceva si ciclul i s-a reglat undeva la 2-3 zile dupa ce termina flaconul vine ciclul si cand incepe pastilele se termina. oricum ai dreptate se poate intarzia ciclul daca incepe imediat flaconul urmator fara aceea pauza de 7 zile dar in felu asta se deregleaza ciclul.

| Azµre a răspuns:

Da poti dar numai dupa ce ai fost la un medic, acesta iti va da ce iti trebuie. Da vei putea ramane insarcinata. Intreaba medicul tot ce vrei sa stii el iti va da raspunsuri la toate fara rusine.

| WhoKnowThat a răspuns:

Logic, anticonceptionalele se folosesc pe o durata nu tocmai lunga dinaintea/dupa savarsirea actului sexual. E mai urata treaba cand savarsesti un avort ca minora, cica exista riscul ca sa nu mai poti naste. Sincer nu prea stiu, sunt baiat nu fata.