anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Pot lua anticonceptionale chiar daca nu sunt majora? Dupa sfaturile respectate de doctor, bineinteles. Daca le iau si decid ca vreau sa raman insarcinata in viitor, voi mai putea ramane insarcinata, dupa ce ma opresc din consumarea lor?

6 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Poti lua contraceptive orala, daca ginecologul iti permite. Totusi, nu trebuie sa uiti, ca pentru protectia colului, folosirea prezervativului este absolut obligatorie, la toate contactele sexuala, pana la varsta de 18 ani, asa ca nu prea are rost sa iei contraceptive.
Daca le iei corect, prescrise de medic si emrgi la consulturi ginecologice cam o data la 6 luni pe toata durata tratamentului si iei maxim 5-6 ani in toata viata ta, ele nu iti vor afecta capacitatea de a avea copii.

| badgirl22 a răspuns:

Da, poti lua pastile, cat timp sunt la recomndarea medicului de planning sau medicului ginecolog (dar recomand medicul de planning, care se ocupa doar cu contraceptia si e mult mai avizat). mergi sa-ti faci niste analize, apoi mergi la planning si gata. ramai gravida cand vrei tu dupa ce le opresti, nu te ingrasi nu faci cosuri sau alte minuni daca sunt potrivite pentru tine.

| mat31new a răspuns:

Da si da. pastilele nu opresc ciclul, doar il intarzie.

| Azµre a răspuns (pentru mat31new):