anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a 12-a ruta progresiva si nu stiu ce si cum sa fac. Adica am de gand sa plec din tara pentru a avea un viitor mai bun in Germania dar scoala ma cam impiedica.Ma impiedica de ex.mai am si de facut clasa a 13a dar nu stiu ce sa fac, eu m-am gandit ca este mai bine sa termin clasa a 12a si sa imi retrag dosarul, iar dupa 1 an cand voi veni din Germania sa mai fac odata a 12a sa imi dau si bacul. Dar vreau sa stiu daca se poate sa fac asa? Ca pers.cu care am vorbit mi-au zis ca daca imi retrag dosarul in iunie si am term a12a cand voi reveni in tara trebuie sa fac liceul de la 10 clase dar nu cred ca este adevarat din moment ce eu am terminat 12 va rog ajutati-ma!

8 răspunsuri:
| FesCuDungi a răspuns:

Cel mai bine, termina scoala, da bac-ul si dupa poti pleca, cel putin scapi de un streswinking

| essther19 a răspuns (pentru FesCuDungi):

Poi mai am 1 an deci m-ar prinde si 2013 in tara.Eu vreau sa plec mai mult pentru a face scoala de soferi si as vrea sa imi iau masina.

| FesCuDungi a răspuns (pentru essther19):

Astea mai pot asteptawinking cum ziceam, scapa de stresu asta de bac si dupa faci ce vreiwinking

| FesCuDungi a răspuns (pentru essther19):

In fine, astea sunt parerile mele, acum, tu decizi ce doresti sa faci :*:*winking

| essther19 a răspuns (pentru FesCuDungi):

Oricum iti multumesc pentru raspuns dar sa stii ca bacu-ul pentru mine nu este nici un stres mai ales ca pana in 2013 mai e pentru ca atunci termin clasa a 13a daca mai sunt in RO.si oricum nu cred ca il i-au la matematica si la biologie nici atata...

| FesCuDungi a răspuns (pentru essther19):

Eu am luat 5 si la romana si mate si geogra, asa ca nu ar fi nici o pagubahee hee

| NoRestForTheWicked a răspuns:

Eu zic sa dai bac-ul inainte!
Dupa fa ce vrei, viata e scurta big grin

| foxsilver a răspuns: