anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum imi calculez media de admitere liceu 2010, daca sunt eleva la o scoala maghiara si am scris teze si la maghiara.la fel si in mai o sa am examen si la maghiara nu numai la mate si romana...sa ma ajute cineva pls! daca cineva are un rasp. pentru mine scrieti-mi pe adresa : csilla.szocs14@yahoo.com...mersi!

4 răspunsuri:
| Blosssom a răspuns:

Eu zic ca la fel...

| Mary_3424 a răspuns:

Poi zic eu ca cel mai bine este sa intrebi pe cineva care stie maghiara. Crede-ma chiar nu stiu

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Tu esti romanca? sau maghiara din romania? fiindca sunt doua aspecte diferite. daca esti maghiara din romania, te intreb; ce cauti aici daca nu-ti convine? aici au fost parintii tai. inteleg. dar tu ce esti? politica ne f. e in g. a pe amandoi.nici unul nu avem vreo vina.fiindca eu pot fi la fel de om cu tine cum poti fi si tu cu mine. dar atitudinea ta? atitudinea ta fata de mine? in tara mea? te accept. ti-am dat toate drepturile, care le am si eu. ce trebuie in plus? sai pupi in cur pe aia care vor mai mu; lt pentru ei, nu pentru tine, ca asa e si la noi.la romani. vrei sa fim romani? sau vrei sa fii maghiar in romania? accepti tot ce vrei sau ce vor altii pentru tine.asta nu tine de teze.alea ti-au fost impuse. ti se pare drept?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu lemur.Nu vreau sa fiu maghiara in romania.Si nu am nici-o vina ca m-am nascut acici.Si nu sunt de acord nici cu maghiarii care nu sunt multumiti de drepturile lor in Romania.Doar ca in locul unde stau este doar a scoala maghiara, si as vrea sa stiu cum sa-mi calculez si eu media de admitere pentru ca pe net am cautat dar nu am gasit ce-mi trebuia.Atat e TOT!