anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Întrebare întrebătoare.
De ce începând cu anii 2000 elevii din școala românească au început să se răzvrătească împotriva autorității profesorilor, să nu mai accepte insultele acestora, reacționând într-un mod virulent, permițitându-și chiar să-i batjocorească?
Abundă YouTube-ul de filmulețe cu profesori batjocoriți, acestea arătând în fapt o realitate tristă: că o mare parte dintre cadrele didactice nu mai au nicio autoritate în fața elevilor.
Căror motive li se datorează "rebeliunea" elevilor?

Răspuns Câştigător
| stef87 a răspuns:

Educatia de acasa, mediul toxic din cartier lasat de izbeliste de politie ( sa traiti! ), prostia profilor ( acum sunt acceptati profesori si care pica examenul de titularizare), incompetenta celor care cica ar conduce invatamantul de ani si ani, permitand deteriorarea acestuia, acceptarea oricui la niveluri superioare de studiu ( si prin urmare obtinerea de analfabeti pentru posturi cu influenta in societate). Suntem intr-o spirala continua, pentru ca la fel ca in medicina alte domenii, a investi in acel domeniu, pentru oamenii de sus inseamna strict salarii mai mari (macar de ar fi salariile ok in Romania), nu si schimbarea unor reguli, unor scopuri, unor medii de lucru, unor structuri infecte.

11 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Prima cauza: nu se da examen dupa "cei 7 ani de acasa".
A doua cauza: copii sunt lasati sa joace cu telefoanele mai mult ca afara.
A treia cauza: copii au voie cu telefoane in scoala, la ore
A patra cauza: copii invata ce drepturi au, insa despre stangacie nu invata deloc.
Restul cauzelor se pot vedea cand urmaresti orele si... rezultatele.

| sierra1 a răspuns:

"să se răzvrătească împotriva autorității profesorilor, să nu mai accepte insultele acestora,... Căror motive li se datorează "rebeliunea" elevilor?"

tu intrebi - tu răspunzi

(intre noi fie vorba: zero rebeliune!)

| Mosotti a răspuns: