anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Întrebare întrebătoare.
De ce începând cu anii 2000 elevii din școala românească au început să se răzvrătească împotriva autorității profesorilor, să nu mai accepte insultele acestora, reacționând într-un mod virulent, permițitându-și chiar să-i batjocorească?
Abundă YouTube-ul de filmulețe cu profesori batjocoriți, acestea arătând în fapt o realitate tristă: că o mare parte dintre cadrele didactice nu mai au nicio autoritate în fața elevilor.
Căror motive li se datorează "rebeliunea" elevilor?

Răspuns Câştigător
| stef87 a răspuns:

Educatia de acasa, mediul toxic din cartier lasat de izbeliste de politie ( sa traiti! ), prostia profilor ( acum sunt acceptati profesori si care pica examenul de titularizare), incompetenta celor care cica ar conduce invatamantul de ani si ani, permitand deteriorarea acestuia, acceptarea oricui la niveluri superioare de studiu ( si prin urmare obtinerea de analfabeti pentru posturi cu influenta in societate). Suntem intr-o spirala continua, pentru ca la fel ca in medicina alte domenii, a investi in acel domeniu, pentru oamenii de sus inseamna strict salarii mai mari (macar de ar fi salariile ok in Romania), nu si schimbarea unor reguli, unor scopuri, unor medii de lucru, unor structuri infecte.

11 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Prima cauza: nu se da examen dupa "cei 7 ani de acasa".
A doua cauza: copii sunt lasati sa joace cu telefoanele mai mult ca afara.
A treia cauza: copii au voie cu telefoane in scoala, la ore
A patra cauza: copii invata ce drepturi au, insa despre stangacie nu invata deloc.
Restul cauzelor se pot vedea cand urmaresti orele si... rezultatele.

| sierra1 a răspuns:

"să se răzvrătească împotriva autorității profesorilor, să nu mai accepte insultele acestora,... Căror motive li se datorează "rebeliunea" elevilor?"

tu intrebi - tu răspunzi

(intre noi fie vorba: zero rebeliune!)

| Mosotti a răspuns:

Se datoreaza ca parintii au fost mai neglijenti in educatia copilului, si permisivitatea legilor.
Ce pretentii sa ai la niste perinti care, cand erau la liceu erau nebunii nebunilor, fentau invatatul cat puteau, cel putin asa era la mine in clasa la liceu (1992-1996).

Dar si prostia profesorilor, ca mie daca-mi facea asa, il exmatriculam imediat si gata.
La mine la facultate de ce la mate era galagie, si la informatica nu sufla unu?! Asta acum in 2015, pai ala de info te lua de mana si te arunca afara din clasa, si la urmatoarea abatere, toata clasa suferea, ni se promitea subiecte dure la examen si la lucrari, in mod special mai dure.
Scurt, fara comentarii. Deci ne facea si pe noi sa-i potolim pe nesimtiti ca sa nu sferim si noi, deci avea grija sa avem noi ceilalti grija sa fie bine.

Si doar nu vi la scoala sau fac ca sa nu le termini, nu?! Ca altfel nu mai veneai, deci nu o sa-ti permiti sa faci asta.
Deci nu se aplica masuri dure de catre profi.

| Holiday a răspuns:

Sunt doua lucruri total diferite. Una este faptul ca elevii nu trebuie sa accepte insultele, violenta fizica, sau alte comportamente deplasate ale profesorilor, si cu totul altceva violenta fizica, sau verbala a unor elevi fata de profesori.

| Nirvanaaa a răspuns:

Educatia de acasa contează mult. Dacă ești educat sa respecți omul, atunci îl vei respecta, e simplu.
Am avut și profesori severi, dar nimeni nu isi permitea sa zică nimic. Nu îmi amintesc sa ne fi jignit, dar unii ne spuneau ca nu ne facem treaba cum trebuie, dar ii ignoram și mergeam mai departe.
Atât timp cât respecți, ești și tu respectat, eu cel putin asta am trăit în școală. Educația contează pentru ca trebuie sa ți se explice acasă ce înseamnă, școală, profesorii, societatea și bunele maniere.
Cu profesorii am păstrat legătura și după liceu, sau chiar după școala generală. Au rămas niște persoane grozave, chiar și cei care aveau multe pretenții.
Depinde cum se raporteaza elevul la ei deci.

| DonEduardo a răspuns:

Educatia pe care o primesc de la parinti.

| Strwberrs a răspuns:

Nu mi se pare in regula nici partea profesorilor si nici a elevilor. Copiii sunt nesi si nu prea mai au bunul simt si respect; in timp ce profesorii sunt foarte agresivi si tipa. Ar trebui sa se faca ceva in privinta asta; dar copiii au prea mult tupeu si intrec pragul.

| iliiiinca a răspuns:

Tu crezi ca e ok ca profesorii sa insulte elevii?

| pinksweetloverr a răspuns:

Tu for real intrebi de ce elevii din ziua de azi sunt conștienți ca au si ei drepturi si ca nu sunt obligați să accepte să fie insultați si chiar abuzați de un nimeni frustrat?

| MarcelBos a răspuns:

Comunistule

| PorcușorulMagic a răspuns:

Din pricina tanarului fotomodel stiut sub denumirea de cristi speranta