| N4838ddhhwzbCeh a întrebat:

Salut TPU!
Sunt clasa 9 la un liceul de prestigiu cu media de intrare 9, 30 la bio-chimie, nu stiu ce se întâmplă de când a început anul școlar am luat câteva note proaste cu care nu sunt obișnuit (4 la franceza, 6 la fizica și o să mai urmeze un 5 la chimie) am auzit că notele din liceu sunt irelevante dar totuși nu vreau sa scad atât de mult, sunt dispus sa învăț la toate materiile în afara de franceza care nu se lipește de mine deloc. Mai am un 7 din fericire. Ce as putea sa fac sa mă motivez și să ajung puțin mai sus? Sunt conștient că nu mai pot ajunge unde am fost in gimnaziu adică la 9, 80 mi-am făcut un calcul și media de clasa 9 ar fi 9.30 una decentă spun eu.

Răspuns Câştigător
| Smolbean a răspuns:

Salut! Ca să te motivezi, poți sa îți oferi "premii" după ce ai parcurs un anumit număr de lectii/teme. De exemplu, dacă înveți lecția la chimie bine, poți ieși cu prietenii la un suc, sau poți sa te uiți la un episod din serial.
"premiul" îl obții doar după ce rezolvi un task.
Poți încerca aplicații care îți restricționează accesul la telefon, cum ar fi Forest, dacă îți setezi un timer, se plantează un copăcel, și tu în timpul ala înveți.
Poți încerca sa te gandesti ca acum ți-e puțin greu sa înveți, poate nu ți place neapărat, dar la final, satisfacția va fi mare când vei lua note bune.
Provoacă-te pe tine, vezi dacă poți sa duci la bun sfârșit ce îți propui. Pana la urma e o lupta cu tine, de disciplina și motivație.
Succes!

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Abia la liceu se vad copii destepti, ca la generala se merge mult pe cadouri, favoruri la profesori samd!

Pune mana serios sa inveti, ca notele reflecta nivelul tau de cunsotinte!

| sierra1 a răspuns:

"am luat câteva note proaste...ce as putea sa fac sa mă motivez "

ești intre primii 3 din clasă? Fă-ți un țel din asta, de ex

| Frank51 a răspuns: