anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut,ma numesc Alex, am 16 ani si vreau sa va spun povara mea.Acum o săptămână am plecat la Eforie Nord,dupa ce am ajuns ne-am cazat si bla bla bla,mai pe seara cand eram pe plajă,a sunat un prieten de a lu' tata spunandu-i ca vine si el, am zis ok, tare, mai ales ca mai venea un baiat de 16 ani acesta fiind fiul omului care l-a sunat pe tata,mai pierd eu vremea pe plajă,si dupa un timp a sunat acel om, spunandu-i lu' tata sa vina sa il luăm de unde a parcat masina, ok, urcam scarile pana sus dupa mai mergem 2 strazi sa dam de ei, cand ajungem la ei, coboară din masina baiatul de 16 ani, tatal lui, mama lui si ce sa vezi, in spate inca o fata tot de 16 ani,aparent era fiica omului de care eu nu stiam,ba frate de cand a coborat din mașină,m-a fermecat complet,era o brunetă spre roșcat, o minunăție, dupa ce au coborat toti ne-am salutat si am plecat impreuna spre plajă, isi mai iau ei 3 sezlonguri,aranjeaza ce au avut ei de aranjat pe acolo,si pana sa plecăm spre cazare ne-am distrat prin apa, in prima zi nu am vorbit un cuvant cu ea.In seara aceea dupa ce ajunseseram la cazare,am inceput sa ne aruncam priviri,d-alea de dragoste cum ar veni, mergem noi la restaurant eu stateam fata in fata cu fata asta, ba, deci nu puteam sa ma uit in alta parte 2 secunde,ca imi fugeau ochii la ea,si era vice-versa ba chiar mai rau, incercam sa ma uit cu coada ochiului la ea sa vad ce face, ba se uita incontinuu la mine nu lăsa ochii in alta parte o secunda 1 si dupa ce am inceput sa mancam, aceeasi poveste. Dupa ce am terminat masa am plecat din nou spre cazare,pe drum ne-am despărți de grup, si am inceput sa vorbim lucruri, aparent ea a pierdut liceul, si s-a angajat la un restaurant muncea de la 8 pana la 02 in fiecare zi frate, dupa a doua zi la plajă ne-am mai bagat in seama, am inceput sa vorbim, sa mergem amandoi sa luam ba de mâncare, ba am uitat ceva in mașină, motive sa ne plimbam, dupa ce am aflat mai multe despre ea, am inceput sa o îndrăgesc rau de tot. Avea si un zambet extrem de drăguț,de iti venea s-o iei in brate sa nu-i mai dai drumul,si dupa a treia zi,adica ultima zi, am inceput sa mergem amandoi in apă si ce am decis eu sa fac ba frate sa o stropesc,bine,si in a doua zi mergeam in apa amandoi si ne tachinam si ne aruncam priviri din alea,dar acum era altceva,era flacara mai aprinsa,cum sunt eu nebun am luat-o si am dus-o dincolo de baliza,a fost panarama rau faza, ne-am luat in brațe si chestii, si ea incepea sa se milogeasca cu un zambet d-ala dragut pe faţă. A mai fluierat salvamarul de vreo 5 ori dupa noi,ea nu stia sa inoate totusi,dupa a venit si vremea sa plecam acasa mai pe seara,pana la masini,ne-am aruncat incontinuu priviri si zambete mai ales zambetul ala al ei,n-am sa-l uit niciodata, plecand spre casa, pe autostrada mergand amandoi adica ea cu masina lor si noi cu masina noastra, deja o iubeam mi-a placut caracterul ei, lasand la o parte formele, pana acasa pe autostrada de cate ori treceam fiecare pe langa celalalt, na iti dai seama era autostrada, ne uitam fiecare din masina sa la celalalt. Dupa a urmat si o benzinarie,acolo ne-am dat jos mai ales eu ca din glonț, voiam neaparat s-o văd, aparent mă luase si tristetea, stiind ca nu ne mai vedem deoarece ea stătea la 30 km de București si eu in București, ultima oara cand ne-am vazut ne-am spus pa si ne-am pupat pe obraz, si dupa pupat m-a luat o tristete d-aia mare. Tot ce mai voiam dupa era sa mai treaca sau sa trec cu masina pe langa ea s-o mai privesc inca o data in ochii ei, aparent nu s-a mai intamplat deoarece tata mergea cu 200 si ei au ramas in spate aveau cred ca 130-140, dupa ce am ajuns acasă,frate,toata seara numai tristete, am incercat sa dau de ea cu Facebook-ul si am reusit(TRAIASCA FACEBOOK)eram prea fermecat sa-i mai cer nr la mare, in fine, dupa ce i-am dat cerere dupa 30 minute a acceptat a doua, zi acasa, mi-a dat ea primul bună,ma simteam prost voiam sa-l dau eu fiind baiat,dupa am mai vorbit am aflat la ce restaurant lucreaza si la prima zi dupa ce am aflat unde lucreza,am vorbit cu un baiat sa mergem cu masina pe acolo,mai ales ca era in drumul nostru,dar bulangiul n-a vrut sa opreasca. Urmatoarea zi aparent plecase mai devreme si dupa urmatoare zi,in tot acest timp noi vorbeam pe mess ne aruncam niste inimi d-alea si vorbeam despre relații si mi-a spus ca multi baieti o vor, dar cica in momentul ăsta doar mie imi da importantă, fata stia ce vrea de la viată, s-a gandit sa si cumpere un apartament in București.Asa a urmat si ziua cu noroc in care am strabatut 11 km sa ajung la ea,am ajuns,ea servea clienți am sunat-o ca am ajuns,si cand a iesit s-o vad(I-am cumpărat si trandafir alb)era ca la mare aceași fata frumoasa si drăguță, dar cu îmbrăcăminte de ospatarita, mi se păruse putin ciudat, cred ca m-am obisnuit cu tinuta ei de la mare.In fine,am mai vorbit noi,dupa a venit momentul sa plece acasa,am ajutat-o cu bagajele, ca aparent o cam deranjau, ai am zis sa fac si eu un gest, pe drum am vorbit despre relații si despre restauranul ei. Dupa 1 km de mers pe jos ne-am oprit pe o banca, tin sa mentionez ca era ora 00:00, ne-am asezat pe o banca dar eram tăcuți,ea mi-a spus ca e obsita dar fiind serviciul,oare nu ma mai placea,era in capul meu,oare nu mai era flacăra aia in inima ei,nu prea se mai uita asa la mine, mai arunca cate o privire dar parca nu mai era flacăra aia(poate asa mi s-a parut mie)inca o iubeam mult, nu voiam sa trag de ea ca un prost, dupa vreo 10 min de vorbit asa mai putin, i-am reprosat ca de ce a mai stat peste program,mi-a zis ca pentru mine ca voia sa ma vada,ma simteam prost rau, am tinut fata pentru un prost ca mine, i-am mai zis (du-te ca e tarziu te tin degeaba) mi-a zis ca n-are nimic ca a mai stat la ture târzii, in vreo 10 minute a decis sa plece,i-am dat trandafirul alb si am pupat-o,dupa am mers in strada,si i-am chemat un taxi pana acasă,ne-am zis pa vorbim maine, dupa ce am plecat aproapre ca am inceput sa plang. In mintea mea(am dat-o in bara, am dat-o in bara, am dat-o in bara)dupa pana acasa unde am facut la vreo 1 ora jumate,eram disperat,cu ce am gresit,oare ma mai place,nu mai pot,si acum vreau sa va spun voua cei care ati citit tot(Va multumesc mult din suflet ca ati ramas pana la sfarsit,va multumesc din suflet,daca se poate sa-mi spuneti,daca mai am vreo sansa cu fata asta, sa-i dau mesaj, ma simt prost sa o mai contactez, ma simt un esec) broken heart

Răspuns Câştigător
| Savina23 a răspuns:

Tineti legatura daca si ea te place! Din intalniri scurte, se nasc povesti de dragoste ce țin o viata! Succes!

| anonim_4396 explică (pentru Savina23):

Am pierdut lupta cu ea broken heart, nu mi-a mai dat mesaj si nici eu broken heart((

| Savina23 a răspuns (pentru anonim_4396):

Îndrăznește tu, esti baiat! probabil ea asteapta mesajul tau...

| anonim_4396 explică (pentru Savina23):

Poate ca a uitat de mine, mă simt extrem de prost sa-i dau mesaj, nu vreau s-o deranjez sau să rămân cu un seen urât. Dacă mă mai plăcea, imi dădea mesaj =(, acum e totul pierdut

| Willis a răspuns (pentru anonim_4396):

Trebuie să fii lângă ea. Nu la kilometri distanță.
Altfel o atrage altul.

8 răspunsuri:
| Alicezzz a răspuns:

Nu renunta!winking

| Basilievski a răspuns:

Nu cred ca a ramas cineva pana la sfarsitlaughing

| anonim03284120560327 a răspuns:

Eu zic sa ii dai mesaj, poate ea atunci doar se simțea mai obosită si nu avea chef sau poate nu se simțea prea bine. Dacă tot ti asa de mult la ea asuma-ti acest risc si dai mesaj. Mult succes! happy

| anonim_4396 explică (pentru anonim03284120560327):

I am dat mesaj, dar nu a fost decat o conversație normală si putin râs pe acolo, poate am lasat o impresie greșită cand am insotit-o Atunci